پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب‌ام‌و X2

ب‌ام‌و X2 ، در دام شکارچیان باواریا

کراس اوور کوپه‌ی جدید باواریا یعنی همان ب‌ام‌و X2 توسط عکاسان خودرویی منتشر شد. این تصاویر از نسخه‌ی آزمایشی X2 در حال تست در جنوب آلمان گرفته شده است. مدتی پیش ، شایعاتی در خصوص حضور نسخه آزمایشی ب‌ام‌و X2 در خیابان‌ها شنیده می‌شد ، که با دیده شدن این خودرو در خیابان‌ها سندی مهیا […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲۹ مهر ۱۳۹۴

کراس اوور کوپه‌ی جدید باواریا یعنی همان ب‌ام‌و X2 توسط عکاسان خودرویی منتشر شد. این تصاویر از نسخه‌ی آزمایشی X2 در حال تست در جنوب آلمان گرفته شده است.

مدتی پیش ، شایعاتی در خصوص حضور نسخه آزمایشی ب‌ام‌و X2 در خیابان‌ها شنیده می‌شد ، که با دیده شدن این خودرو در خیابان‌ها سندی مهیا شده که نشان می‌دهد ب‌ام‌و آماده‌ی اضافه کردن یک پلت فرم جدید به مجموعه خودروهای سری X خود می باشد.ب‌ام‌و در ساخت این خودرو دستورالعمل خودروهای X4 و X6 را در مقیاسی کوچک‌تر پیاده کرده است.

ب‌ام‌و X2

X2 جدید از لحاظ ابعاد جثه تقریباً هم قد و قواره‌ی نسل دوم X1 طراحی شده است و این یعنی خودرویی دیفرانسیل جلو در پلت فرم UKL، البته مدل سطح بالای این خودرو با سیستم انتقال قدرت xDrive AWD عرضه خواهد شد. با توجه به این‌که این خودرو اولین سری آزمایشی این نسل است حضور پوشش و استتار کامل معقول به نظر می‌رسد اما همچنان می‌توان تشخیص داد که این خودرو سری جدید X2 کمپانی ب‌ام‌و است.

ب‌ام‌و X2

در قسمت عقب ، ارتفاع کم و شیب سقف جلوه‌ی زیبایی ایجاد کرده است ، اما همین شیب کم باعث شده که فضای بار و فضای سر در قسمت عقب محدود باشد.مشخصات دیگری نیز به چشم می‌آید که بارزترین آن‌ها فاصله کم هر دو محور جلویی و عقبی از قسمت انتهایی طراحی (overhangs) است.

از آنجایی که این خودرو با تمام قطعات بدنه وارد خیابان‌ها نشده است ،  رینگ‌های واحدی هنوز برای این خودرو در نظر گرفته نشده است.شیشه‌های کناری این خودرو هم نسبتاً کوچک هستند. پیش‌تر شایعه شده بود که X2 سه درب خواهد داشت اما همان‌طور که در تصاویر می‌بینید این خودرو 5 درب و چراغ‌های عقب مجزایی دارد.احتمال می‌رود که ب‌ام‌و مدل کانسپت تولیدی این خودرو را به یکی از نمایشگاه های مهم سال آینده ببرد.

ب‌ام‌و X2

اگر خودروی آلمانی دارید ، مراقب جیبتان باشید !

به نقل از پدال

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی