پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جگوار C-X75

جگوار شبح در دستان فلیپه ماسا

جگوار C-X75 ، که به صورت اختصاصی برای فیلم جیمزباند ، شبح (Spectre) ساخته شده این بار در مکزیکوسیتی در اختیار فلیپه ماسا، راننده فرمول یک تیم ویلیامز قرار داده شد تا بتوان مقداری از قابلیت های آن را به نمایش گذاشت. در نگاه اول ، جگوار C-X75 یادآور مدل افسانه ای XJ220 می باشد […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۲ آبان ۱۳۹۴

جگوار C-X75 ، که به صورت اختصاصی برای فیلم جیمزباند ، شبح (Spectre) ساخته شده این بار در مکزیکوسیتی در اختیار فلیپه ماسا، راننده فرمول یک تیم ویلیامز قرار داده شد تا بتوان مقداری از قابلیت های آن را به نمایش گذاشت.

در نگاه اول ، جگوار C-X75 یادآور مدل افسانه ای XJ220 می باشد که در زمان خود رکورددار سرعت بوده است.روشن است که این مدل چگوار به عنوان یک خودروی نمونه نمی تواند در حد یک نسخه نهایی ، تمام قابلیت ها را داشته باشد ، اما با همین وضعیت هم ، خودروی سریع و پر قدرتی می باشد ،تا حدی که ماسا چند دونات نیز با آن به نمایش گذاشت.

جگوار C-X75

این مدل جگوار برای اولین بار در سال 2010 در نمایشگاه پاریس معرفی شد. خودرویی سورئال که از یک جفت میکروتوربین و چهار موتور الکتریکی سود می‌برد. اما در نسخه مربوط به فیلم جیمزباند، این سیستم پیشرانه و انتقال نیروی انقلابی دیگر دیده نمی‌شود. خودرویی که نهایتاً در فیلم مورد استفاده قرار گرفت، در بخش پیشرانه از همکاری‌های فنی و مهندسی تیم فرمول یک ویلیامز مارتینی نیز سود برده است. بسیاری از میلیونرهای جهان منتظرند تا جگوار لااقل یک سوپراسپرت جدید با همین طراحی را معرفی کند.

 جگوار C-X75 جگوار C-X75

به نقل از پدال

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی