در نمایشگاه توکیو علاوه بر ارائه آخرین تکنولوژی ها و طراحی های خودروسازان ، تولیدکنندگان موتورسیکلت نیز فرصتی دارند تا محصولات خود را معرفی نمایند.در حقیقت ، سالن نمایشگاه اتومبیل ژاپن، بهترین مکان برای مشاهده فریبندهترین و جدیدترین کانسپتهای دو چرخ است. ار آنجاییکه که بسیاری از خودروسازان ژاپنی دارای شاخه مربوط به تولید موتورسیکلت […]
در نمایشگاه توکیو علاوه بر ارائه آخرین تکنولوژی ها و طراحی های خودروسازان ، تولیدکنندگان موتورسیکلت نیز فرصتی دارند تا محصولات خود را معرفی نمایند.در حقیقت ، سالن نمایشگاه اتومبیل ژاپن، بهترین مکان برای مشاهده فریبندهترین و جدیدترین کانسپتهای دو چرخ است.
ار آنجاییکه که بسیاری از خودروسازان ژاپنی دارای شاخه مربوط به تولید موتورسیکلت نیز هستند ، این محصولاتشان را نیز به همراه خود آوردهاند.اما در این بین ، مطمئناً کاوازاکی یک تولیدکننده اتومبیل نیست،ولی در عین حال، دارای یک شاخه موتورسیلکت است و در همین حال، از تکنولوژی سوپرشارژر و همینطور استراتژی «سواریشناسی» برای محصولات آینده خود در نمایشگاه توکیو پرده برداشته است. کاوازاکی با رونمایی از دو مدل زیبا نینجا به نامهای H2 و H2R، اعلام کرده که هر دوی این مدلها بابروزرسانی های مختلف، همچنان در سال ۲۰۱۶ به صورت تولید محدود باقی خواهند ماند.
از جمله این بروزرسانی ها میتوان به طرح جدید رنگآمیزی، یک دستیار و کلاچ تاشو برای H2 و ارتقای تنظیمات ECU اشاره کرد. علاوه بر اینکه، به گفته کنجی تومیدا (Kenji Tomida)، رئیس کمپانی موتورسیکلت و مهندسی کاوازاکی، یک طرح اولیه از یک کانسپت ارائه کرده که از گزینه القای اجباری و پروژه داخلی «سوپرشاٰرژر» در آینده حکایت میکند.محصولات سوپرشارژر آینده کاوزاکی شامل یک رویکرد نرمتر و لوکستر در طراحیهای خود خواهند بود (در تضاد با سری نینجا) و کارآیی بیشتری برای سفرهای طولانیتر خواهند داشت.
طبق گفته آقای «تومیدا»، یک موتورسیکلت باید به سه اصل راهنمای کاوزاکی برسد (استراتژی سواریشناسی): نخستین اصل، نیاز به وسیلهای است که قدرت و زیبایی را در اختیار قرار دهد. همچنین اینکه موتورسیکلتهای کاوازاکی باید همچنان لذت و هیجان سواری را حفظ کنند. سومین اصل در اعتماد مداوم به مهارتهایی است که در تمام گروه کاوازاکی برای خدمتگرفتن آخرین تکنولوژیها بهمنظور توسعه زندگی مردم سراسر جهان وجود دارد.
دیدگاه خود را بنویسید