پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سوبارو

سوبارو و تویوتا ، همچنان در رکاب یکدیگر

سوبارو و تویوتا برای همکاری در طراحی و ساخت جدید BRZ، GT-86 و FR-S توافق کرده‌اند. در گفتگو با «اتوموتیو نیوز» ، یاسویوکی یوشیناگا (Yasuyuki Yoshinaga) تایید کرده که این دو کمپانی بر روری این پروژه به صورت مشترک همکاری خواهند کرد.وی در این رابطه می گوید:    ما در حال حاضر با تویوتا برای […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۴ آبان ۱۳۹۴

سوبارو و تویوتا برای همکاری در طراحی و ساخت جدید BRZ، GT-86 و FR-S توافق کرده‌اند.

در گفتگو با «اتوموتیو نیوز» ، یاسویوکی یوشیناگا (Yasuyuki Yoshinaga) تایید کرده که این دو کمپانی بر روری این پروژه به صورت مشترک همکاری خواهند کرد.وی در این رابطه می گوید:

   ما در حال حاضر با تویوتا برای تغییر کلی در مدل توافق کرده‌ایم. البته در مورد اینکه چه زمانی این مدل معرفی خواهد شد، تصمیم نگرفته‌ایم.

در حال حاضر تویوتا ، برروی یک فیس‌لیفت برای Gt-86 کار می‌کند، ا این رو ارائه نسل بعدی این سه‌گانه اسپرت ، کمتر از سه سال آینده انتظار داشت. در این مرحله، هنوز جزئیات فنی در این باره منتشر نشده است، ولی این خودروها به احتمال زیاد طراحی دیفرانسیل عقب خود را حفظ خواهند کرد.

همچنین ، سوبارو قصد دارد تا اولین مدل پلاگین هیبرید خود را در سال ۲۰۱۸ عرضه کند و آلودگی صفر را برای آن درنظر گرفته است. حتی با وجود اینکه خودروهای هیبریدی ۱۸ درصد خودروهای سبک این بازار را تشکیل می‌دهند. سوبارو می‌خواهد هیبریدهای خود را تنها در بازارهایی ارائه کند که قوانین و مقررات محیط زیستی چنین چیزی درخواست کرده است.

سوبارو تویوتا سوبارو

سوبارو دو مدل هیبرید متوسط در بازار داخلی ژاپن ، در حال حاضر دارد ، این دو مدل، ایمپرزا اسپورت هیبرید و XV کراس‌ترک هیبرید هستند که برای پیشرانه از یک موتور ۲ لیتری DOHC افقی به همراه یک موتور الکتریکی بهره می‌برند. اخبار مرتبط با سوبارو، افزایش آمار فروش این کمپانی را نشان می‌دهند، ولی «یوشیناگا» از برنامه‌اش برای رساندن آمار فروش سالانه به بالاتر از یک میلیون دستگاه خبر داده است.

طراحی جدید ایمپرزا در سال آینده و همین‌طور یک کراس‌اور جدید ۷ سرنشینه که نامش «تریبکا» نیست! می‌تواند آمار فروش سوبارو را از این هم فراتر ببرد.

به نقل از پدال

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی