ایکوپرس: توقف خودروها در شبكه خدمات پس از فروش ايرانخودرو به حداكثر يك روز كاهش يافته است. سيدرضا حسيني، مديرعامل شركت خدمات پس از فروش ايرانخودرو با بيان اين مطلب، گفت: تا دوسه هفته پيش اين مدت زمان حتي به 20 روز هم ميكشيد. وي افزود: در رويكرد جديد ايساكو هيچ خودرويي براي يك ايراد، […]
سيدرضا حسيني، مديرعامل شركت خدمات پس از فروش ايرانخودرو با بيان اين مطلب، گفت: تا دوسه هفته پيش اين مدت زمان حتي به 20 روز هم ميكشيد. وي افزود: در رويكرد جديد ايساكو هيچ خودرويي براي يك ايراد، دوبار به شبكه خدمات مراجعه نميكند و قطعهاي كه سابقه كيفيتي مناسبي نداشته باشد، بسته نميشود؛ بلكه قطعه بايد در حد بالاي كيفيتي باشد كه مشتري برنگردد.
مديرعامل ايساكو با اشاره به تعداد زياد پيامكهاي ارسالي در سامانه «اصل بخريد» تا ماه گذشته، اظهار كرد: خدمات مهم ترين اولويت مشتريان است و حاضرند براي خدمات با كيفيت هزينه كنند؛ با وجود اين، برداشتن دوباره كاري و فرآيندهاي اضافي، هزينههاي تعمير و نگهداري را كاهش خواهد داد.
مديرعامل ايساكو از سيستمهاي پايشي و نظارتي در شبكه خدمات پس از فروش ايران خودرو سخن گفت و اظهار كرد: به مجرد دريافت شكايت، تا 24 ساعت كارشناس با مشتري تماس ميگيرد و پرسشهايي را از او ميپرسد كه با الگوبرداري از خودروسازان جهاني تهيه شده و كيفيت خدمات، رفع ايراد قطعه، برخورد پرسنل پذيرش و ساير موارد را در بردارد. به هر شكايتي تا سه روز بايد رسيدگي شود. بر اساس اين الگو از اين پس كارشناسان شبكه خدمات پس از فروش در هنگام تحويل خودروبه مشتري حضور محسوسي خواهند داشت.
دیدگاه خود را بنویسید