پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

SsangYong-Tivoli-سنگ_یانگ_تیوولی

شرایط فروش نقدی و اقساطی تیوولی

رامک خودرو، نماینده رسمی شرکت خودروسازی کره‌ای سانگ یانگ در ایران، از شرایط ویژه محصولاتش در پاییز 94 خبر داد، البته این طرح از ماه اول پاییز، یعنی از مهر ماه استارت خورده که جزییات آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد. فروش نقدی و اقساطی تیوولی نیز جز این طرح قرار دارد. بروز […]

سهیل زنگنه
پنجشنبه - ۲۸ آبان ۱۳۹۴

رامک خودرو، نماینده رسمی شرکت خودروسازی کره‌ای سانگ یانگ در ایران، از شرایط ویژه محصولاتش در پاییز 94 خبر داد، البته این طرح از ماه اول پاییز، یعنی از مهر ماه استارت خورده که جزییات آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد. فروش نقدی و اقساطی تیوولی نیز جز این طرح قرار دارد.

بروز رسانی:شرایط فروش سانگ یانگ کوراندو ۲۰۱۷ (آبان ۹۵)

بروز رسانی: تست و بررسی سانگ یانگ تیوولی

بروز رسانی: شرایط فروش اعتباری سانگ یانگ تیوولی

بروز رسانی: پیش فروش سانگ یانگ کوراندو 2017 (مهر 95)

جزییات طرح فروش پاییزی محصولات سانگ یانگ در فروش نقدی تنها شامل حال سوگولی این شرکت، یعنی سانگ یانگ تیوولی می‌شود. در این طرح قیمت پایه سانگ یانگ تیوولی 83 میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شده که 70 میلیون آن در زمان ثبت نام از متقاضی خودرو دریافت گردیده و مابقی آن نیز پس از تحویل 120 روز کاری خودرو به مشتری، از وی دریافت می‌شود. در فروش نقدی تیوولی نیز نرخ سود انصراف 16 درصدی و نرخ سود مشارکت 22 درصدی در نظر گرفته شده است.
در فروش اقساطی هم شرکت رامک خودرو کمی دست و دل بازتر عمل کرده و سه خودروی تیوولی، اکتیون (تیپ لاکچری) و نیو کوراندو را در این طرح گنجانده است که در این قسمت ما کاری به کار دو مدل اکتیون و نیو کوراندو نداریم، چون مدت زمان زیادی از عرضه آن‌ها در بازار می‌گذرد، ولی سانگ یانگ تیوولی به تازگی وارد این طرح شده است. در طرح اقساطی نیز برای سانگ یانگ تیوولی 7 نوع تسهیلات اقساطی را در نظر گرفته‌اند که اقساطی 12 و 24 و 36 ماهه داشته و با نرخ سود انصراف 16 درصدی و قیمت پایه 83 میلیون و 500 هزار تومانی عرضه می‌شود. در تصاویری که بر روی سایت بارگزاری شده است، می‌توانید جزییات این طرح را مشاهد کنید.

برای اطلاعات بیشتر به سایت رسمی رامک خودرو مراجعه نمایید.

شرایط فروش اقساطی نیو کوراندو_اکتیون و تیوولی_مهر 94شرایط فروش نقدی تیوولی_مهر 94

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • عیسی میرساردو | 08/09/1395 در 01:00

    مایه تاسف است شعبه نیاوران رامک خودرو زیر مجموعه نماینگی صادقیه خسروانی هیچ اهمیتی به امور ثبت نام کنندگان خودرو تیولی نمی دهد وهمیشه یک خانم با پاسخ های دروغین مشتریان را سرکار گذاشته وباعث بد نامی نمایندگی خسروانی ورامک خودرو گردیده است .مسولان رامک خودرور لطف کنید رسیدگی نمایید.

کیوسک مطبوعاتی