پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تست رنو ساندرو در ایران-1

تست رنو ساندرو در ایران توسط خبرنگاران+ عکس

رنو ساندرو یکی از محصولاتی است که توان فروش بالایی در بازار ایران دارد. حال برای اولین بار تست رنو ساندرو در ایران توسط خبرنگاران صورت می گیرد. این تست فنی گروهی توسط پارس خودرو ترتیب داده شده است و تا پایان فردا ادامه خواهد داشت. شرکت پارس خودرو اواخر شهریورماه سال جاری از هاچ […]

سهیل زنگنه
پنجشنبه - ۵ آذر ۱۳۹۴

رنو ساندرو یکی از محصولاتی است که توان فروش بالایی در بازار ایران دارد. حال برای اولین بار تست رنو ساندرو در ایران توسط خبرنگاران صورت می گیرد. این تست فنی گروهی توسط پارس خودرو ترتیب داده شده است و تا پایان فردا ادامه خواهد داشت.

شرکت پارس خودرو اواخر شهریورماه سال جاری از هاچ بک جدید رنو در ایران با نام ساندرو رونمایی کرد. این خودرو از پیشرانه 1.6  لیتری 105اسب بخاری مشابه تندر90 بهره می برد و برای انتقال قدرت دو گیربکس 5سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک برای این خودرو انتخاب شده است که بنا بر شنیده ها به ترتیب حدود 43 و 48 میلیون تومان قیمت خواهند داشت.

تست رنو ساندرو در ایران-2

شایان ذکر است که تندر 90 از لحاظ کیفیت رضایت افراد زیادی را جلب کرده است به همین جهت خبرنگاران انتظار کیفیت بالاتری از ساندرو نسبت به محصولات هم رده دارند. این تست دو روزه از تهران تا ابیانه کاشان صورتو گرفته است و 4 رنو ساندرو اتوماتیک و 2 مدل دستی نیز مورد ارزیابی قرار گرفته است.

پیش بینی می شود فروش این محصول تا پایان پاییز آغاز شود.

  تست رنو ساندرو در ایران-3تست رنو ساندرو در ایران-4

 

رنو ساندرو به زودی روانه بازار می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی