پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رانا_LX

افزایش گارانتی رانا

مدیرعامل ایران خودرو قول به افزایش گارانتی رانا تا اسفند ماه داده بود که این قول رو چند ماه زودتر عملی کرد. این حرکت ایران خودرو در راستای افزایش کیفیت محصولات و جلب نظر مشتریان صورت گرفته است. حسب دستور مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو مبني بر افزايش كیفیت محصولات شركت و به خصوص […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۷ آذر ۱۳۹۴

مدیرعامل ایران خودرو قول به افزایش گارانتی رانا تا اسفند ماه داده بود که این قول رو چند ماه زودتر عملی کرد. این حرکت ایران خودرو در راستای افزایش کیفیت محصولات و جلب نظر مشتریان صورت گرفته است.

حسب دستور مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو مبني بر افزايش كیفیت محصولات شركت و به خصوص خودروھاي برند ملي ، پروژه ھاي بھبود و ارتقاي محصول رانا تعريف شده و مورد پیگیري و اجرا قرار گرفت ، تا جايیكه از ابتداي آذرماه سال جاري ( از تاريخ 94/09/01 به بعد) ، گارانتي اين خودرو از 2 سال يا 40.000 كیلومتر به 3 سال يا 50.000 كیلومتر افزايش يافت .

در ادامه به خلاصه اي از روند تولید و بھبود اين محصول اشاره مي شود :

تولید محصول رانا از سال 1391 و با ھدف توسعه برند ملي و پلت فرم ايران خودرو ، مناسب براي خانواده ھا و به خصوص جوانان با قیمتي پايین تر از خودروھاي ھم رده و برخوردار از آخرين استانداردھاي روز آغاز شدو در ادامه اين راه و در اواخر سال 92 ارتقاي محصول از منظر كمي و كیفي مد نظر قرار گرفت كه در فاز اول ، ارتقاي محصول از مدل پايه به LX -از طريق مجھز نمودن خودرو به تجھیزات رفاھي و ايمني بیشتر- اجرايي گرديد .

مھمترين اين بھبودھا شامل موارد ذيل مي باشد :

– بھبود كیفیت و تغییر رنگ تريم داشبورد ، كنسول وسط و رودري ھا

– تجھیز خودرو به سنسور دنده عقب – برقي نمودن شیشه بالابر درھاي عقب

– نصب بلندگو بر روي درھاي عقب

– نصب صفحه نمايش اطلاعات پیمايش ، دماي محیط و … روي داشبورد

پس از بھبودھاي فوق فاز دوم ارتقاي محصول از طريق تعريف پروژه ھاي بھبود كیفي و از نیمه دوم سال ٩٣ آغاز شده و با توجه به گستردگي ، اھمیت و پیچیدگي آن تا نیمه اول سال ٩۴ به طول انجامید . ھدف گذاري اولیه اين فاز ، عدم مراجعه خريداران خودرو جھت رفع ايراد تا ١٠.٠٠٠ كیلومتر اولیه پیمايش خودرو تعريف گرديد كه از نتايج اجراي آن كاھش شديد ايرادات خودرو و میزان مراجعه دارندگان خودروي رانا به شبكه خدمات پس از فروش شركت در چندماھه اخیر بوده است .

در ھمین راستا و پس از اجراي موفق پروژه ھاي بھبود كیفیت خودروي رانا LX ، گارانتي اين محصول به ٣ سال و يا ۵٠.٠٠٠ كیلومتر (ھر كدام كه زودتر اتفاق افتد) افزايش يافت (اين افزايش از ابتداي آذر ماه سال جاري اعمال شده است.) تا ضمن افزايش رضايت مشتريان و پاسخي شايسته به اعتماد ايشان ، اين شركت اولین خودروساز داخلي باشد كه اقدام به ارائه گارانتي با مدت زمان و كیلومتر فراتر از انتظار و الزامات قانوني نموده است .

مھمترين ويژگي ھاي برجسته خودرو رانا LX :

– اولین خودروي ايراني در تطابق با الزامات استاندارد محافظت از عابر پیاده (Pedestrian Impact) در ھنگام تصادف

– چالاك و پر قدرت (موتور TU5)

– رعايت اصول ارگونومي در طراحي خودرو

– داراي استانداردھاي روز اروپا و ھمچنین استانداردھاي 55 گانه

– ايمن (مجھز به كیسه ھواي راننده و سرنشین و ترمزھاي ABS+EBD)

مشخصات فني و تجھیزات خودروي رانا LX :جدول مشخصات فنی رانامنبع: ایران جیب

گارانتی یا ضمانت خودرو شامل کدام قطعات نیست؟

کاهش خواب خودرو در شبكه خدمات پس از فروش ايران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی