پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بوگاتی

قایق لوکس بوگاتی در راه است

شرکت بوگاتی در همکاری با کمپانی Palmer Johnson قصد داشته قایق لوکسی به ارزش 2 میلیون دلار تولید نماید. در حالی که طرفداران منتظر رونمایی کایرون هستند اما این کمپانی مشهور برروی ساخت قایقی لوکس مشغول به کار است. این قایق از سری Niniette شرکت Palmer Johnson از بزرگترین کمپانی های سازنده قایق های بادبانی […]

javankhodro
شنبه - ۱۴ آذر ۱۳۹۴

شرکت بوگاتی در همکاری با کمپانی Palmer Johnson قصد داشته قایق لوکسی به ارزش 2 میلیون دلار تولید نماید. در حالی که طرفداران منتظر رونمایی کایرون هستند اما این کمپانی مشهور برروی ساخت قایقی لوکس مشغول به کار است.

این قایق از سری Niniette شرکت Palmer Johnson از بزرگترین کمپانی های سازنده قایق های بادبانی جهان می باشد.

این قایق اسپرت فیبر کربنی در سه مدل عرضه می شود که شامل مدل 12.8 متری، 26.8 متری و یک مدل کوچکتر با قیمت 2 میلیون دلاریست.

هر سه مدل دارای بدنه فیبر کربنی بوده و ظاهری به شکل بوگاتی دارد. به گفته بوگاتی طراحی قایق برگرفته از قایق تفریحی lavish و خودروی بوگاتی Type 57 C Atalante می باشد. البته الگوهایی از خودروی Type 41 Royale نیز در طراحی این قایق مشاهده می شود. همچنین ترکیب رنگی قهوه ای و آبی در چوب بلوط که جنس عرشه قایقست زیبایی فراوانی به آن بخشید.

مدل میان رده قایق طولی 20 متری و عرضی 6 متری خواهد داشت. نوع دیگری از این قایق طراحی شده که PJ63 Niniette نام دارد و قیمتی 3.25 میلیون دلاری برای آن در نظر گرفته شده است. این مدل قایقی کاملا لوکس بوده و تا چهار نفر مهمان و خدمه ظرفیت دارد.

در صورت پرداخت هزینه اضافی قایق شامل سقفی نیز خواهد شد.

منبع : Motor1

برچسب‌ها : بوگاتیقایق لوکس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی