پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایستگاه مترو_عبدل_آباد

افتتاح ایستگاه مترو عبدل آباد

ایستگاه مترو عبدل آباد نود و دومین ایستگاه مترو تهران است که با حضور شهردار تهران و جمعی از مسئولین شهری به صورت رسمی افتتاح شد. گفتنی است؛ ایستگاه عبدل آباد در بزرگراه شهید چراغی (جوانه) محدوده خیابان ورزش بین ایستگاه‌های نعمت آباد و شهرک شریعتی واقع شده است و دسترسی را برای مردم این […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۸ تیر ۱۳۹۴

ایستگاه مترو عبدل آباد نود و دومین ایستگاه مترو تهران است که با حضور شهردار تهران و جمعی از مسئولین شهری به صورت رسمی افتتاح شد.

گفتنی است؛ ایستگاه عبدل آباد در بزرگراه شهید چراغی (جوانه) محدوده خیابان ورزش بین ایستگاه‌های نعمت آباد و شهرک شریعتی واقع شده است و دسترسی را برای مردم این منطقه آسان کرده است. این خط با عبور از نقاط ترافیکی بسیار مهم شهر تهران مانند میدان راه آهن، میدان ولیعصر، تقاطع بهشتی و شریعتی و… و تقاطع با خطوط دیگر مترو (۱،۴،۶،۷) نقش عمده‌ای را در جابجایی مسافران شهری به عهده خواهد داشت.

دكتر نايبي با بيان اينكه اكنون 11 ايستگاه در خط سه فعال است خاطرنشان كرد: ايستگاه شهيد بهشتي، ايستگاه شهداي رسانه، ايستگاه ميدان وليعصر، ايستگاه چهار راه وليعصر، ايستگاه منيريه، ايستگاه راه آهن، ايستگاه جواديه، ايستگاه قلعه مرغي، ايستگاه شهرك شريعتي، ايستگاه عبدل آباد و ايستگاه آزادگان اكنون در اين خط فعال هستند و شهروندان مي توانند همه روزه بين ساعت 5 و 30 دقيقه تا 22 و 30 دقيقه از خدمات اين خط استفاده كنند.

مدير عامل شركت بهره برداري مترو تهران با اشاره به اينكه در حال حاضر فاصله گذر قطارها در اين خط هر 15 دقيقه يكبار است تصريح كرد: خط 3 مترو طولانی ترین خط مترو تهران محسوب می شودکه با 37 کیلومتر، جنوبی ترین نقطه پایتخت را به شمالی ترین نقطه متصل می کند.

برچسب‌ها : قطارمترو

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی