پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتورسیکلت برقی_Sunra

واردات موتورسیکلت برقی با مشکل مواجه شد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران عدم تأمین تسهیلات مالی را دلیل واردن نشدن موتورسیکلت‌های برقی دانست. شایان ذکر است که موتورسیکلت عامل مهمی از آلودگی هوای تهران است که واردات یا تولید نوع برقی آن می تواند جان افراد بسیاری را نجات دهد. احمد دنیامالی در مورد آخرین وضعیت ورود موتورسیکلت‌های برقی […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۲۸ آذر ۱۳۹۴

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران عدم تأمین تسهیلات مالی را دلیل واردن نشدن موتورسیکلت‌های برقی دانست. شایان ذکر است که موتورسیکلت عامل مهمی از آلودگی هوای تهران است که واردات یا تولید نوع برقی آن می تواند جان افراد بسیاری را نجات دهد.

احمد دنیامالی در مورد آخرین وضعیت ورود موتورسیکلت‌های برقی در پایتخت، گفت: شرکت‌های زیادی، موتورهای برقی وارد کرده و مورد تائید مدیریت شهری نیز قرار گرفته‌اند؛ اما در حال حاضر مشکل اصلی، تسهیلات مالی است که قرار بود ارائه شود و هنوز این منابع بانکی تامین نشده است.

دنیامالی با بیان اینکه قطعا بومی سازی تکنولوژی موتور برقی به کاهش قیمت آن کمک می‌کند، افزود: انتظار داشتیم در سه، چهار سال اول تعداد زیادی موتورسیکلت برقی وارد شهر تهران نشود؛ اما باید تلاش کنیم در طول زمان، به تکنولوژی ساخت موتورسیکلت‌ برقی دست پیدا کنیم.

وی در مورد استفاده پیک بادپا از موتورسیکلت برقی در راستای فرهنگ سازی و کاهش آلودگی هوا نیز گفت: مسئولان شرکت پیک بادپا نمونه های مختلف موتور برقی را بررسی کرده و به جمع بندی های نهایی رسیده‌اند؛ اما مشکل تامین منابع برای این شرکت نیز وجود دارد و اگر منابع تامین شود موتور برقی وارد ناوگان پیک بادپا می‌شود.

منبع: ایسنا

تردد موتورسیکلت های کاربراتوری ممنوع می شود

100 موتورسیکلت برقی تا پایان این ماه در تهران

مجوز واردات موتور سیکلت برقی چینی

اسکوتر برقی ATX 8080 ، یک موتورسیکلت بدون‌آلودگی

اولین موتورسیکلت تمام برقی ایرانی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی