پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Lexus_ES250_لکسوس_ای اس 250

شرایط فروش محصولات لکسوس (دی 94)

شرکت ایرتویا شرایط فروش نقدی، اقساطی و مشارکتی خودروهای لکسوس ES250، لکسوس GS250، لکسوس CT200، لکسوس NX 200 t ،لکسوس NX 300 h را اعلام کرده است.  بدینوسیله به اطلاع کلیه طرفداران برند لکسس می رساند شرکت ایرتویا شرایط فروش جدید دو خودروی پر طرفدار  ES250 و CT200h را اعلام کرد. در بخشنامه فروش جدید، […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۱ دی ۱۳۹۴

شرکت ایرتویا شرایط فروش نقدی، اقساطی و مشارکتی خودروهای لکسوس ES250، لکسوس GS250، لکسوس CT200، لکسوس NX 200 t ،لکسوس NX 300 h را اعلام کرده است.

 بدینوسیله به اطلاع کلیه طرفداران برند لکسس می رساند شرکت ایرتویا شرایط فروش جدید دو خودروی پر طرفدار  ES250 و CT200h را اعلام کرد.

در بخشنامه فروش جدید، دو خودروی ES250 وCT200h  با تخفیفات نقدی، هدایای ویژه و وام بدون بهره به علاقه مندان عرضه می شود.

در شرایط فروش جدید، خودروی لوکس و دوستدار محیط زیست CT200h با موتور هیبرید به قیمت ۱۸۹ میلیون تومان به فروش می رسد که علاقه مندان در صورت خرید نقدی این خودرو  امکان بهره مندی از ۴ میلیون تومان تخفیف نقدی را دارا می باشند و در صورت خرید اقساطی این خودرو مبلغ ۴۰ میلیون تومان وام بدون بهره برای آنها در نظر گرفته شده است.

همچنین امکان خرید مدل ۲۰۱۶ خودروی CT200h با قیمت ۱۹۹ میلیون تومان نیز در شرایط فروش جدید فراهم شده است.

در این بخشنامه خودروی لکسس ES250 مدل ۲۰۱۶ نیز با چهره جدید و امکانات رفاهی و ایمنی بیشتر با قیمت ۳۲۵ میلیون تومان به چشم می خورد که خریداران این سدان لوکس از کارت هدیه ویژه ۱۰ میلیون تومانی جهت خرید از محصولات برند لوکس صوتی و تصویری B&O به عنوان هدیه ویژه ایرتویا برخوردار خواهند شد.

  • در فروش نقدی و نقدی اعتباری هزینه شماره گذاری و فيش عوارض 10 درصد از مبلغ پيش پرداخت کسر گردیده است و خریدار شخصا متعهد به پرداخت این مبلغ در محل شماره گذاری می باشد.
  • در شرایط فروش مشارکتی قيمت نهایی خودرو بر اساس قيمت فروش نقدی در زمان تحویل با کسر سود مشارکت و مبلغ تخفيف نقدی تعيين می گردد.
  • در شرایط فروش مشارکتی، امکان استفاده از تسهيلات اعتباری برای تکميل وجه خرید خودرو وجود دارد.
    شرایط فروش نقدی خودروهای لکسوس_دی 94_ایرتویا

    شرایط فروش نقدی خودروهای لکسوس_دی 94_ایرتویا

    شرایط فروش مشارکتی لکسوس_دی 94_ایرتویا

    شرایط فروش مشارکتی لکسوس_دی 94_ایرتویا

برای اطلاعات بیشتر از شرایط فروش به سایت www.irtoya.com مراجعه نمایید.

منبع: اخبار خودرو

پیش فروش محصولات پارس خودرو (دی 94)

فروش اقساطی محصولات سایپا (دی 94)

شرایط فروش فوری دی ماه محصولات ایران خودرو (دی 94)

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی