پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد

فورد F-150 ، غولی که دوست محیط زیست است

وانت های غول پیکر در اکثر مواقع کمتر با بهره وری سوخت همراه هستند اما فورد امیدوارست با افزودن سیستم start/stop به تمامی مدل های EcoBoost خودروی F-150 جدید این بهره وری را حاصل کند. این شرکت آمریکایی اعلام کرد مدل های مجهز به موتور 2.7 و 3.5 لیتری EcoBoost از جمله Raptor با سیستم […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱ بهمن ۱۳۹۴

وانت های غول پیکر در اکثر مواقع کمتر با بهره وری سوخت همراه هستند اما فورد امیدوارست با افزودن سیستم start/stop به تمامی مدل های EcoBoost خودروی F-150 جدید این بهره وری را حاصل کند.

این شرکت آمریکایی اعلام کرد مدل های مجهز به موتور 2.7 و 3.5 لیتری EcoBoost از جمله Raptor با سیستم start/stop همراه هستند. این سیستم اجازه می‌دهد تا اتومبیل در هنگام توقف به طور خودکار خاموش شود.

این سیستم به طور خاص برای وانت های غول پیکر طراحی شده و در مواقع بکسل یا حالت چهار چرخ محرک عمل نمی کند. فورد متاسفانه به چگونگی در صرفه جویی مصرف سوخت اشاره نکرد اما افزود این موضوع به الگوی رانندگی افراد بستگی دارد.

فورد همچنین افزود سیستم start/stop موجب کاهش تولید CO2 نیز خواهد شد. موتورهای EcoBoost برای طراحی اقتصادیشان بسیار محبوب هستند و فورد نیز پیش بینی می کند که بیش از 60 درصد وانت های خود را با سیستم start/stop همراه کند.

فورد از آنجایی که F-150 دارای محبوبیت و فروش بالاییست امیدوار بوده بتواند در کاهش آلودگی و مصرف سوخت کمک شایانی کند.

منبع: Motor1

برچسب‌ها : F-150فوردپیکاپ

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی