پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کرمان موتور_لوگو

کرمان موتور بهترین گزینه فولکس واگن

کرمان موتور با ذکر اینکه از 12 سال پیش زیر ساخت های تولید فولکس توسط این خودروسازی پیاده شده است، خود را بهترین گزینه فولکس واگن برای ورود به بازار ایران خواند. معاون بازاریابی کرمان موتور در خصوص نحوه تعامل این خودرو سازی با برند های اروپایی گفت: خودروسازی کرمان ۱۲ سال پیش مجموعه تولید […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۷ بهمن ۱۳۹۴

کرمان موتور با ذکر اینکه از 12 سال پیش زیر ساخت های تولید فولکس توسط این خودروسازی پیاده شده است، خود را بهترین گزینه فولکس واگن برای ورود به بازار ایران خواند.

معاون بازاریابی کرمان موتور در خصوص نحوه تعامل این خودرو سازی با برند های اروپایی گفت: خودروسازی کرمان ۱۲ سال پیش مجموعه تولید خودروی خود را که مختص به تولید خودروهای فولکس آلمان بود احداث کرد که این مجموعه در قسمت جنوبی ارگ جدید واقع شده است و تمام زیرساخت‌های آن آماده است.

به گزارش ایلنا، یزدانی افزود:ما در آن زمان آماده تولید خودرو فولکس بودیم و منطقه آماده یک شوک اقتصادی مثبت بود زیرا با افتتاح این خط تولید به اندازه همین خطی که اکنون در حال فعالیت است شغل ایجاد می شد که این یعنی ۲ هزار نفر سرکار بروند.

وی ادامه داد:متاسفانه به سبب تحریم ها این پروژه متوقف شد و اکنون تمام زیر ساختها مدت ۱۲ سال است که در قسمت جنوبی ارگ جدید در حال خاک خوردن است.

یزدانی ادامه داد:اکنون با لغو تحریم ها دوباره این شرکت آلمانی مذاکرات خود را با شرکتهای ایرانی شروع کرده هر چند به نظر می رسد ما به سبب همکاری قبلی و داشتن زیر ساختها گزینه اول این شرکت برای همکاری در ایران باشیم.

معاون بازاریابی کرمان موتور افزود:برای سرانجام رسیدن مذاکرات حداقل یک سال زمان لازم است و بعد از آن اولین خودرو فولکس تولید داخل به بازار خواهد آمد.

اولین نمایشگاه DS در تهران افتتاح شد + عکسها

ابهامات قرارداد پژو و ایران خودرو ، نگرانی امروز کارشناسان

بازگشت سوزوکی به ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی