پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

GTC4Lusso

فراری از سوپراسپرت GTC4Lusso رونمایی کرد

اگرچه فراری تنها تولیدکننده خودروهای سوپراسپرت به شمار نمی رود اما در بین تولیدکنندگان یکی از خوش آوازه ترین کمپانی‌ها محسوب می شود. شرکتی که خودروهایش در عملکرد فوق العاده بوده و حریفان به آسانی شکست می دهد. حال به تازگی از اتومبیل جدید خود با نام GTC4Lusso که در نمایشگاه ژنو ماه مارس نیز […]

javankhodro
دوشنبه - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

اگرچه فراری تنها تولیدکننده خودروهای سوپراسپرت به شمار نمی رود اما در بین تولیدکنندگان یکی از خوش آوازه ترین کمپانی‌ها محسوب می شود.

شرکتی که خودروهایش در عملکرد فوق العاده بوده و حریفان به آسانی شکست می دهد. حال به تازگی از اتومبیل جدید خود با نام GTC4Lusso که در نمایشگاه ژنو ماه مارس نیز به نمایش گذاشته خواهد شد، رونمایی نمود.

خودرویی که قلپ تپنده‌اش یک موتور 12 سیلندر 690 اسب بخاریست که آرزوی هر اتومبیلی بوده تا به آن مجهز باشد. GTC4Lusso در حقیقت مدل بهینه شده FF فراریست که قادرست 660 اسب بخار قدرت تولید کند. در حالی که FF صفر تا صد را طی 3.7 ثانیه سپری می کند اما GTC4Lusso می تواند در 3.4 ثانیه به 100 کیلومتربرساعت برسد.

GTC4Lusso

فراری می گوید GTC4Lusso برای افرادیست که به دنبال قدرتی خاص با ظاهری اسپرت و منحصربفرد هستند، می باشد. GTC4Lusso ظرفیت حمل 4 سرنشین را داشته و در کنار عملکرد بالا سواری آرامش بخشی به سرنشینان خواهد داد. این اتومبیل گام بزرگی برای فراری تلقی می شود که توانست سوپراسپرتی چهار نفره را طراحی نماید. قطعا GTC4Lusso می‌تواند مدلی جالب توجه برای خریداران باشد که از خرید لامبورگینی یا استون مارتین صرف نظر کردند.

متاسفانه فراری قیمت GTC4Lusso خاص را اعلام نکرد اما انتظار می رود در نمایشگاه ژنو قیمت مشخص شود.

منبع: ubergizmo

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی