پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوانته

لوانته نخستین شاسی بلند مازراتی معرفی شد

شرکت مازراتی درنهایت پس از انتشار تصاویر تیزری رسما نخستین شاسی بلند کراس اوور خود با نام لوانته را معرفی کرد. لوانته در جریان نمایشگاه ژنو به نمایش درخواهد آمد و دارای ظاهری متمایز با سایر محصولات مازراتیست. لوانته از قسمت جلویی با طراحی تهاجمی در کنار جلوپنجره مشبک کرومی برخوردارست که شامل چراغ های […]

javankhodro
شنبه - ۱ اسفند ۱۳۹۴

شرکت مازراتی درنهایت پس از انتشار تصاویر تیزری رسما نخستین شاسی بلند کراس اوور خود با نام لوانته را معرفی کرد. لوانته در جریان نمایشگاه ژنو به نمایش درخواهد آمد و دارای ظاهری متمایز با سایر محصولات مازراتیست.

لوانته از قسمت جلویی با طراحی تهاجمی در کنار جلوپنجره مشبک کرومی برخوردارست که شامل چراغ های بلند و باریک و مه‌شکن‌های دایره‌ای در قسمت زیرین چراغ‌ها می شود. از دیگر ویژگی‌های طراحی لوانته می توان به شیشه جلوی زننده، دریچه‌ هوای دوگانه و سقفی اسپرت اشاره داشت.

مدل همچنین در گلگیر قسمت عقب طراحی عضلانی داشته که ساختاری جذاب به آن بخشیده است. اگرچه مازراتی جزئیاتی درباره مشخصات لوانته آشکار نکرده اما اعلام نمود:

این کراس اوور در عملکرد همچون سایر مدل های مازراتی بی نظیرست و جاده را از آن خود خواهد کرد.

مازراتی جهت افزایش عملکرد لوانته به آن سیستم چهار چرخ محرک هوشمند،سیستم تعلیق ویژه و کمک فنرهای کنترل الکترونیکی افزود.

در زمینه پیشرانه مازراتی موتورهای دیزلی و بنزینی متعددی را تدارک دیده که در کنار گیربکس هشت سرعته اتوماتیکی قرار می‌گیرد. اگرچه مازراتی در اشاره به مشخصات کوتاهی می کند اما گزارشات خبر از موتور 3.0 لیتری شش سیلندر با خروجی 350 اسب بخاری دادند. به گفته همین گزارشات مدل پایه لوانته می تواند 0 تا 100 را طی 6.3 ثانیه سپری کرده و این در حالی بوده که مدل با عملکرد بالا 0 تا 100 را طی 5.2 ثانیه سپری می کند.

در کنار پیشرانه های مورد اشاره مازراتی موتور دیزلی 3.0 لیتری شش سیلندر با خروجی 275 اسب بخاری نیز در نظر گرفته که قادرست 0 تا 100 را طی 6.9 ثانیه سپری نماید.

لوانته در حال حاضر مراحل تولید خود را طی می کند و به گفته مازراتی بهار 2016 به بازار اروپا راه پیدا خواهد کرد.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی