پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

DS

بازگشت سیتروئن به ایالات متحده با برند DS

براساس گزارشات جدید، شرکت پژو سیتروئن قصد داشته با برند پریمیومی DS به بازار ایالات متحده بازگردد. در حال حاضر سیتروئن تا پایان 2020 بیش از شش مدل جدید برند DS را معرفی می کند. بنابراین می توان انتظار داشت که برخی از آنها وارد خاک ایالات متحده نیز شوند. اگرچه سیتروئن دقیقا به موضوع […]

javankhodro
یکشنبه - ۲ اسفند ۱۳۹۴

براساس گزارشات جدید، شرکت پژو سیتروئن قصد داشته با برند پریمیومی DS به بازار ایالات متحده بازگردد. در حال حاضر سیتروئن تا پایان 2020 بیش از شش مدل جدید برند DS را معرفی می کند.

بنابراین می توان انتظار داشت که برخی از آنها وارد خاک ایالات متحده نیز شوند. اگرچه سیتروئن دقیقا به موضوع اشاره نکرده اما به گزارش Car and Driver این کمپانی فرانسوی در استراتژی جدید خود ظاهرا به ایالات متحده توجه نموده است.

این برنامه بزودی انجام خواهد گرفت و به صورت بلندمدت است. Eric Opode یکی از مدیران DS در گفتگویی با مجله مذکور اظهار داشت:

اگرچه این امر در دستور کار قرار ندارد اما بزودی ممکن خواهد شد. ما برای حضور در بیش از 200 منطقه برنامه ریزی کرده و می خواهیم این بازارها را برای برند پریمیومی همچون DS هدف قرار دهیم.

در اواخر سال گذشته گزارشات خبر از مدل شاسی بلند DS دادند که برای رقابت با مینی کانتریمن و امثال آن پا به میدان می‌گذارد. در حالی که رسانه ها احتمال تولید انبوهی از DS می دادند اما Opode بیان داشت کمپانی در این رابطه تمایل بسیاری ندارد. وی افزود:

شاید DS از یک و نیم سال قبل شاهد پیشرفت هایی بوده اما ما در حال حاضر نمی توانیم درباره تولید انبوه صحبت کنیم. زیرا کمپانی در این رابطه هیچ جاه طلبی دیوانه واری نداشته و ما می خواهیم در ابتدا برند خود را ثبات بخشیم تا به برندی قدرتمند در جهان بدل شویم.

منبع: Motor1

 

برچسب‌ها : DSاتومبیلسیتروئن

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی