پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصادف ب ام و_پایه پل-2

تصادف مرگبار یک دستگاه BMW با پایه پل + عکس

برخورد شدید یک دستگاه BMW با پایه پل عابر پیاده در بزرگراه نیایش در بامداد امروز سه کشته بر جای گذاشت. جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی دراین باره به خبرآنلاین گفت: ساعت ۴:۲۵ بامداد امروز وقوع یک تصادف در بزرگراه نیایش،‌مسیر غرب به شرق به آتش نشانی اعلام شد. نشانی اصلی در بعد از […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۴ اسفند ۱۳۹۴

برخورد شدید یک دستگاه BMW با پایه پل عابر پیاده در بزرگراه نیایش در بامداد امروز سه کشته بر جای گذاشت.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی دراین باره به خبرآنلاین گفت: ساعت ۴:۲۵ بامداد امروز وقوع یک تصادف در بزرگراه نیایش،‌مسیر غرب به شرق به آتش نشانی اعلام شد. نشانی اصلی در بعد از پل اشرفی اصفهانی، کنار رمپ اعلام شده بود.

به گفته او در کمتر از ۴ دقیقه، عوامل دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه رفتند: ماموران ما متوجه شدند یک دستگاه خودروی BMW در تصادف با پایه فلز پل عابر پیاده شعله ور شده است. خودرو در آن زمان شعله ور بود. در کمتر از ۱۰ دقیقه آتش خاموش شد.

تصادف ب ام و_پایه پل-1تصادف ب ام و_پایه پل-3

ملکی درباره مدل خودرو گفت: به دلیل شدت حادثه،‌آتش سوزی و رد شدن خودرو از لای شبکه پل فلزی، هیچ نشانه ای از مدل خودرو وحود نداشت. تنها فهمیدیم که خودرو، یک BMW است. همچنین تمام قطعات خودرو در شعاع ۵۰ متری به اطراف پخش شده بود.

او درباره سرنشینان خودرو هم گفت: ۳ مرد سرنشین این خودرو هرسه سوخته بودند. پس از خارج کردن سرنشینان از خودرو، عوامل اورژانس مرگ آنها را تایید کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی همچنین گفت: عوامل آتش نشانی تا ساعت ۶:۲۶ دقیقه مشغول عملیات در محل حادثه بودند.

منبع: خبر آنلاین

تصادف تانکر گازوئیل با یک پراید + عکس

کشته شدن 4 نفر در سقوط یه دستگاه کیا به رودخانه + عکس

تصادف 15 دستگاه خودرو در اتوبان قزوین-کرج

موتورسواران تمایل بیشتری به تخلف دارند.

برچسب‌ها : تصادفحادثه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی