پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سوبارو

انتشار تصویر تیزری سوبارو Impreza 2017

شرکت سوبارو اعلام نمود که در نمایشگاه اتومبیل نیویورک از Impreza 2017 کاملا جدید رونمایی خواهد کرد. این اتومبیل نسخه تولیدی خودروهای مفهومی Impreza پنج درب و سدان سال گذشته محسوب می شود. خودرو همچنین بخشی از برنامه Prominence 2020 سوبارو ماه می 2014 محسوب می‌شود. سوبارو در روزهای گذشته از پلتفرم جهانی جدیدی رونمایی […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

شرکت سوبارو اعلام نمود که در نمایشگاه اتومبیل نیویورک از Impreza 2017 کاملا جدید رونمایی خواهد کرد. این اتومبیل نسخه تولیدی خودروهای مفهومی Impreza پنج درب و سدان سال گذشته محسوب می شود.

خودرو همچنین بخشی از برنامه Prominence 2020 سوبارو ماه می 2014 محسوب می‌شود.

سوبارو در روزهای گذشته از پلتفرم جهانی جدیدی رونمایی کرد. به گفته سوبارو Impreza جدید از این پلتفرم برخوردار بوده و یک تجربه رانندگی پویا و راحت را به صاحبان خود ارائه می‌دهد.

پلتفرم جدید در مقایسه با پلتفرم قبل 70 الی 100 درصد مقاوم‌تر می باشد و به لطف تثبیت کننده جدید 50 درصد انعطاف‌پذیری بیشتری دارد.

متاسفانه اطلاعاتی درباره پیشرانه Impreza 2017 در دسترس نیست اما می توان انتظار یک موتور توربوشارژ کوچک در کنار گیربکس شش سرعته CVT را داشت. همچنین احتمالا سوبارو Impreza را با سیستم چهار چرخ محرکی همراه می سازد که کشش فوق العاده‌ای خواهد داشت.

سوبارو مشخص نیست چند مدل از Impreza را در نمایشگاه نیویورک معرفی کند اما اگر تصور خوبی داشته باشیم باید انتظار رونمایی دو مدل هاچ بک و سدان Impreza 2017 را داشت. نمایشگاه نیویورک 2016 از 23 مارس کار خود را آغاز می کند.

برچسب‌ها : Imprezaاتومبیلسوبارو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی