پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آبارت

آبارت از 595OT جدید رونمایی کرد

شرکت آبارت به تازگی خودروی مسابقه ای 595OT را رونمایی کرد. این اتومبیل برای مسابقات Italian Tourism Championship و Abarth Selenia Trophy طراحی شده و یک خودروی بسیار رقابتی توسعه یافته توسط تیم آبارت است. اگرچه کمپانی جزئیات بسیاری را آشکار نکرد اما گفته می شود مدل به موتور 1.4 لیتری T-Jet با خروجی 190 […]

javankhodro
جمعه - ۲۱ اسفند ۱۳۹۴

شرکت آبارت به تازگی خودروی مسابقه ای 595OT را رونمایی کرد. این اتومبیل برای مسابقات Italian Tourism Championship و Abarth Selenia Trophy طراحی شده و یک خودروی بسیار رقابتی توسعه یافته توسط تیم آبارت است.

اگرچه کمپانی جزئیات بسیاری را آشکار نکرد اما گفته می شود مدل به موتور 1.4 لیتری T-Jet با خروجی 190 اسب بخاری مجهزست. همچنین گیربکس شش سرعته ای که قدرت را به چرخ جلو انتقال می‌دهد نیز موتور را همراهی می کند.

خریداران اتومبیل می توانند کیت عملکرد جدید برای آن سفارش دهند که شامل سیستم اگزوز مسابقه‌ای و سرعت بیشتر است. این کیت عملکرد همچنین شامل دیسک های ترمز جلو 12 اینچی نیز می شود.

براساس گزارشات 595OT از رینگ های OZ و تایرهای Michelin برخوردارست. این خودرو همچنین از صندلی های مسابقه ای، میله های مسابقه ای در فضای داخلی و سپرجلوی اسپرت است.

آبارت در حال حاضر سفارش را خواهد پذیرفت و صاحبان 500 Assetto Corse می توانند اتومبیل خود را به یک مدل 595OT تبدیل کنند. متاسفانه قیمت مشخص نشد اما به گفته آبارت قیمت مقرون به صرفه‌ای برای صاحبان خواهد بود.

برچسب‌ها : 595OTآبارتفیات

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی