پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نشان سرآمدی دیجیتال_مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو موفق به کسب نشان سرآمدی دیجیتال شد.

شرکت مدیران خودرو در نخستین دوره برگزاری کنفرانس ملی تبلیغات دیجیتالی و توسعه استراتژی های دیجیتال موفق به دریافت “نشان سرآمدی دیجیتال” و همینطورکسب عنوان شرکت سرآمد در میان گروه خودروی این نظر سنجی مردمی شد. اولین دوره اعطای “نشان سرآمدی دیجیتال” با تمرکز بر ارزیابی و انتخاب شرکتهای سرآمد در زمینه توسعه استراتژی و […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

شرکت مدیران خودرو در نخستین دوره برگزاری کنفرانس ملی تبلیغات دیجیتالی و توسعه استراتژی های دیجیتال موفق به دریافت “نشان سرآمدی دیجیتال” و همینطورکسب عنوان شرکت سرآمد در میان گروه خودروی این نظر سنجی مردمی شد.

اولین دوره اعطای “نشان سرآمدی دیجیتال” با تمرکز بر ارزیابی و انتخاب شرکتهای سرآمد در زمینه توسعه استراتژی و ابزارهای دیجیتال در گروههای مختلف کالا/خدمات برگزار گردید. قابل ذکر است ارزیابی و انتخاب شرکتها در این رویداد بر اساس نظرسنجی مردمی از تاریخ 5 آذر تا 25 دی ماه به انجام رسید تا ضمن مشارکت و انتشار در جامعه، میزان اثرگذاری و نمود اقدامات انجام شده شرکت ها در فضای دیجیتال را نمایان سازد.

در نهایت شرکت های سرآمد دیجیتال منتخب مردم، در طی مراسم باشکوهی در مرکز همایش های برج میلاد، با حضور مقامات کشوری و مدیران و متخصصان حوزه بازاریابی و تبلیغات، در اختتامیه این کنفرانس علمی معرفی شدند و ازآنها تقدیر به عمل آمد.

به گفته میلاد رحمانی، مدیر روابط عمومی شرکت مدیران خودرو امروزه تبلیغات دیجیتالی به بازاری بزرگ و رو به ‌رشد تبدیل شده است و آینده درخشانی هم برای آن تصور می شود. توسعه دیجیتال شیوه‌ای راهبردی برای رفع چالش‌های کلیدی کسب و کار های مختف در صنایع مختلف است که شرکت مدیران خودرو با سیاست گزاری درست و هوشمندانه روی این بستر توانسته است علاوه بر بهبود اثربخشی تبلیغات خود، حضور پر رنگ تری هم در میان مردم داشته باشد.

تابوی بی کیفیتی خودروهای چینی تا حد زیادی شکسته است

در نمایشگاه اعلام شد: به زودی دو محصول جدید چری در ایران

جشن چهارمین سالگرد تاسیس باشگاه هواداران MVM + عکس

برچسب‌ها : مدیران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی