پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سانگ یانگ تیوولی کروک احتمالا تولید خواهد شد

براساس گزارشات انتشار یافته از بریتانیا، شرکت سانگ یانگ قصد داشته مدل کروکی از شاسی بلند سایز متوسط تیوولی را تولید کند. این کمپانی کره‌ای به تازگی در نمایشگاه ژنو مدل XLV تیوولی را معرفی نمود که نسبت به مدل قبل قابل توجه‌تر محسوب می شود. به نظر می رسد حال عضو سومی برای خانواده […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۳ اسفند ۱۳۹۴

براساس گزارشات انتشار یافته از بریتانیا، شرکت سانگ یانگ قصد داشته مدل کروکی از شاسی بلند سایز متوسط تیوولی را تولید کند.

این کمپانی کره‌ای به تازگی در نمایشگاه ژنو مدل XLV تیوولی را معرفی نمود که نسبت به مدل قبل قابل توجه‌تر محسوب می شود. به نظر می رسد حال عضو سومی برای خانواده تیوولی در راه است و آن یک مدل کروک خواهد بود.

اگرچه سانگ یانگ تصمیم نهایی نگرفته اما بایستی بزودی شاهد معرفی آن باشیم. قطعا چنین تصمیم سانگ یانگ چراغ سبزی برای تولید رنج روور اووک کروک خواهد بود.

احتمالا سانگ یانگ تیوولی کروک درب عقبی نخواهد داشت و سایزی کوچکتر پیدا خواهد کرد. همچنین باید انتظار سقفی تاشو پارچه‌ای نیز برای آن داشت.

تیوولی قطعا کاهش وزنی را تجربه خواهد کرد و در نتیجه عملکرد فنی بهتری پیدا می کند. در زمینه پیشرانه احتمالا باید از همان موتور 1.6 لیتری توربوشارژ دیزلی و بنزینی بهره ببرد اما از نظر مصرف سوخت اقتصادی‌تر خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعات رسمی وجود نداشته و بنابراین نمی توان بیان کرد چه زمانی معرفی و عرضه خواهد شد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی