پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

DS5_NEW_دی اس 5

آغاز شماره گذاری خودروهای DS

شماره گذاری خودروهای DS پس از اینکه نیمه اسفند اولین محموله این برند فرانسوی لوکس به ایران رسید آغاز شده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، DS برند لوکس سیتروئن پس از گذشت بیش از 30 سال، در مهرماه 94 طی مراسمی در تهران مجددا آغاز فعالیت خود در ایران را اعلام کرد. سپس […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

شماره گذاری خودروهای DS پس از اینکه نیمه اسفند اولین محموله این برند فرانسوی لوکس به ایران رسید آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، DS برند لوکس سیتروئن پس از گذشت بیش از 30 سال، در مهرماه 94 طی مراسمی در تهران مجددا آغاز فعالیت خود در ایران را اعلام کرد. سپس در بهمن ماه سال جاری نمایشگاه مرکزی خود تحت عنوان خانه دی اس را در بلوار اندرزگو افتتاح کرد.

در حال حاضر مدل های DS5 هاچ بک و DS6 کراس اوور توسط این شرکت در فهرست فروش قرار دارند.

DS 5 جدید عاری از هرگونه شباهت با برند مالک خود است و نشان V شکل آن حذف شده است تا نماد DS در جلو پنجره این خودروی به روز شده تعبیه شود.

در قسمت جلوی این خودرو چراغ های جلوی زنون LED با خط کاپوت بازطراحی شده دیده می شود که ابرویی کرومی را بالای مجموعه چراغ ها ایجاد کرده است.

سپر جدید نصب شده در پایین تغییرات قسمت جلوی این خودرو را برجسته تر می سازد در حالی که در قسمت پشت آن مجموعه چراغ های عقب اصلاح شده دیده می شوند.

در داخل DS 5 به روز شده، کنسول وسطی اصلاح شده و سیستم نمایشگر لسمی رنگی دیده می شود که با 12 دکمه طراحی شده است. سیستم رسانه ای این خودرو می تواند صفحه تلفن هوشمند سرنشینان را نشان دهد.

از دیگر ویژگی های تکنولوژیکی در این خودرو می تواند به سیستم نمایش نقاط کور، سیستم هشدار تغییر مسیر، نوربالای خودکار با نور ترکیبی، نمایشگر بالای سر و دوربین دید معکوس اشاره کرد.

زیر کاپوت DS 5 به روز شده در اروپا طیفی از موتورهای به روز شده PSA شامل 1.6 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر THP 165 با قدرت 121 کیلووات و گشتاور 240 نیوتون متر متصل به گیربکس اتوماتیک شش سرعته اصلاح شده قرار می گیرد.

دومین خودرو کراس اوور شهری و کوچک برند DS با نام DS6 است که از پیشرانه 1.6 لیتری توربو بهره می برد

DS5 هم اکنون دویست و هفت میلیون تومان و DS6 دویست و هجده میلیون و 900هزارتومان قیمت دارد.در شرایط فروش فعلی آتی موتور DS5 با موعد تحویل 15 روزه و DS6 با موعد تحویل 60 روزه به مشتریان عرضه می شود.هر دو خودرو با شرایط فروش اعتباری نیز قابل خرید هستند.

برای کسب اطلاعات بیش تر از طریق لینک www.dsautomobiles.ir می توانید به وب سایت شرکت آتی موتور مراجعه نمایید.

اولین محموله خودروهای DS در ایران

برچسب‌ها : DSدی اس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی