پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو سیتروئن

تمایل پژو سیتروئن برای بازگشت به آمریکای شمالی

اگرچه در امریکای شمالی شاهد خودروهای سوپراسپرت و مختلف دیگری هستیم، جای برخی اتومبیل‌های خالیست و یکی از این برندها پژو سیتروئن است. کمپانی پژو سیتروئن شاید در اروپا آوازه فراوانی دارد و در کشورهای آسیایی نیز مطرح است اما به نظر می‌رسد این شرکت فرانسوی می‌خواهد بازار خود را در ایران و آمریکای شمالی […]

javankhodro
سه شنبه - ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

اگرچه در امریکای شمالی شاهد خودروهای سوپراسپرت و مختلف دیگری هستیم، جای برخی اتومبیل‌های خالیست و یکی از این برندها پژو سیتروئن است.

کمپانی پژو سیتروئن شاید در اروپا آوازه فراوانی دارد و در کشورهای آسیایی نیز مطرح است اما به نظر می‌رسد این شرکت فرانسوی می‌خواهد بازار خود را در ایران و آمریکای شمالی گسترش دهد.

شاید پژو سیتروئن رسما اعلام نکرد که می‌خواهد به بازار آمریکای شمالی بازگردد اما گزارشات حاکی از آن بوده که بزودی حضور گسترده پژو سیتروئن را در این منطقه شاهد خواهیم بود.

البته باید توجه ویژه این کمپانی به حضور در بازار ایران را ذکر کرد. از اتومبیل‌های مطرح پژو سیتروئن در مناطق مختلف می‌توان به برند لوکس DS سیتروئن که نقش لکسوس برای تویوتا را ایفا می‌کند، اشاره داشت. سیتروئن آخرین بار در سال 1974 حضوری پررنگی در بازار ایالات متحده داشته و پژو نیز در سال 1991 به فروش اتومبیل‌های خود پرداخت.

استاندارد تست تصادف ایالات متحده بسیار سخت گیرانه بوده و همین امر پژو سیتروئن را در ورود به بازار ایالات متحده مشکل‌دار نمود. همچنین این کمپانی کارخانجات و نمایندگی‌های فروشی در این منطقه ندارد. انتظار می‌رود سیتروئن سال 2020 شش مدل از برند DS را در اکثر نقاط جهان از جمله ایالات متحده عرضه دارد.

منبع: geeky-gadgets

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی