پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا_ساینا

اولین سری ساینا EX فروردین ماه تحویل می شود.

شرکت سایپا اعلام کرده است اولین سری ساینا EX را  که پیش از این پیش فروش شده بود در فروردین 95 تحویل می‌دهد تا این خودرو از ابتدای سال 95 به بازار بیاید و در دسته خودروهای زیر 30 میلیونی قرار گیرد. ساینا 25 میلیون و 600 هزار تومان قیمت دارد و مبلغ پیش‌پرداخت آن […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

شرکت سایپا اعلام کرده است اولین سری ساینا EX را  که پیش از این پیش فروش شده بود در فروردین 95 تحویل می‌دهد تا این خودرو از ابتدای سال 95 به بازار بیاید و در دسته خودروهای زیر 30 میلیونی قرار گیرد.

ساینا 25 میلیون و 600 هزار تومان قیمت دارد و مبلغ پیش‌پرداخت آن 15 میلیون تومان است. سایپا سود مشارکت پیش‌خرید ساینا را 20 درصد و سود انصراف را 17 درصد تعیین کرده است و علاوه بر سود مشارکت 500 هزار تومان نیز به خریداران تخفیف می‌دهد. دومین سری از سایناهای پیش‌خرید شده نیز در اردیبهشت تحویل داده می‌شوند.

ساینا جدیدترین محصول سایپاست و هر چند با ورود به بازار یک برند به برندهای ملی کشور اضافه می‌کند، اما این خودرو را به عنوان نسل دوم و یا مدل ارتقایافته‌ای از تیبا نیز معرفی می‌کنند.

به گزارش اقتصادنیوز رییس جمهور در دیدار از نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صنعت خودرو کشور که 9 تا 12 اسفند برگزار شده بود از ساینا رونمایی کرد.

ظرفیت باک ساینا 41 لیتر است. این خودرو همچنین مجهز به موتور 1.5 لیتری و ترمز ABS مجهز به سيستم EBD است. دو ايربگ برای راننده و سرنشين جلو، سيستم ضدسرقت، شيشه بالابرهای برقی جلو و قفل مركزی از دیگر تجهیزات ایمنی این خودروست.

شرط سایپا برای همکاری با رنو

خودرو جدید سیتروئن توسط سایپا عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی