پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Z5

ب ام و Z5 در سوئد رویت شد

به تازگی جاسوسان موفق شدند Z5  ب ام و را که تحت تست سرما در سوئد قرار داشت، مشاهده کنند. براساس تصاویر Z5  از کاپوت جلویی بلند، بدنه ای کوتاه و اسپویلر یکپارچه ای برخوردارست. اگرچه مدل یک نمونه اولیه محسوب می شود در زمینه طراحی دارای جلو پنجره مشبک گسترده، شیشه جلوی زننده و سیستم اگزوز […]

javankhodro
شنبه - ۱۴ فروردین ۱۳۹۵

به تازگی جاسوسان موفق شدند Z5  ب ام و را که تحت تست سرما در سوئد قرار داشت، مشاهده کنند. براساس تصاویر Z5  از کاپوت جلویی بلند، بدنه ای کوتاه و اسپویلر یکپارچه ای برخوردارست. اگرچه مدل یک نمونه اولیه محسوب می شود در زمینه طراحی دارای جلو پنجره مشبک گسترده، شیشه جلوی زننده و سیستم اگزوز دوگانه است.

گذشته از آن Z5 دارhd سقف تاشوی پارچه ای بوده و این امر به آن کمک خواهد کرد تا مرکز ثقل پایینتری جهت وزن سبک تر داشته باشد.

شرکت ب ام و جزئیاتی درباره Z5 ارائه نداد اما گفته می شود در همکاری بین ب ام و و تویوتا تحت ساخت قرار دارد.  هر دو کمپانی از پلتفرم یکسانی استفاده کرده و این بدان معناست که باید شاهد اتومبیلی همچون Z5 از سوی تویوتا باشیم.

خودروی اسپرت تویوتا از انتقال قدرتی هیبریدی برخوردارست اما Z5 به پیشرانه چهار توربوشارژ چهار و شش سیلندر مجهز خواهد شد. براساس شایعات نسخه M نیز برای Z5 در نظر گرفته شده که قادرست خروجی 425 اسب بخاری داشته باشد.

همانطور که گفته شد Z5 در تصاویر کاملا استتار شده بوده و نمی توان جزئیات بسیاری از طراحی آن بدست آورد. با این حال انتظار داریم ب ام و Z5 را اواخر 2017 یا اوایل 2018 رونمایی کند.

منبع: Motor1

برچسب‌ها : Z5ب ام وکوپه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی