پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پولو

انتشار تصویر رندر شده از کراس اووری براساس پولو فولکس واگن

شرکت فولکس واگن اخیرا تصمیم گرفته تا کراس اووری براساس پولو را تحت آزمایش قرار دهد و در این بین Jan Kamenistiak تصمیم گرفت تصویری رندر شده از آن را ایجاد کند. در تصویر رندر شده شاهد کراس اووری با الگوبرداری از خودروی مفهومی T-Cross Breeze رونمایی شده در اوایل سال جاری هستیم که شامل جلوپنجره مشبک […]

javankhodro
جمعه - ۲۰ فروردین ۱۳۹۵

شرکت فولکس واگن اخیرا تصمیم گرفته تا کراس اووری براساس پولو را تحت آزمایش قرار دهد و در این بین Jan Kamenistiak تصمیم گرفت تصویری رندر شده از آن را ایجاد کند.

در تصویر رندر شده شاهد کراس اووری با الگوبرداری از خودروی مفهومی T-Cross Breeze رونمایی شده در اوایل سال جاری هستیم که شامل جلوپنجره مشبک برجسته، چراغ های جلوی بلند و باریک LED، روکش بدنه پلاستیکی، حاشیه های کرومی و رینگ های آلیاژیست. از دیگر ویژگی های طراحی آن می توان به سقف نسبتا شیب دار، بدنه ای عضلانی و کاپوتی صاف اشاره داشت.

مدل در سال 2018 رونمایی شده و برروی پلتفرم MQB که دارای ساختاری از گلف تا پاسات است سوار می گردد. اطلاعات درباره موتور وجود ندارد اما  T-Cross Breeze به موتور توربوشارژ 1.0 لیتری سه سیلندر با خروجی 110 اسب بخاری مجهز بود. این اتومبیل شامل گیربکس هفت سرعته کلاچ دوگانه شده و مدل چرخ جلو محرک آن می تواند 0 تا 100 را طی 10.3 ثانیه سپری کرده و به سقف سرعتی 187 کیلومتر برساعتی دست یابد.

نسخه تولیدی  T-Cross Breeze چند موتور مختلف دریافت خواهد کرد و مشخص نیست سیستم چهار چرخ محرکی شامل حال آن خواهد شد یا خیر.

منبع: Motor1.com

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی