پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرصت نوروزی DS برای تست درایو مردمی + عکس

شرکت آتی موتور نماینده DS فرانسه در ایران، نوروز امسال با فراهم کردن امکان تست درایو در شمال کشور، تعداد زیادی از هم وطنان را از نزدیک با “حس راندن” خودروی DS آشنا کرد. خانه دریا، میزبان DS خودروی DS مورد نظر در شهرک خانه دریا در معرض نمایش گذاشته شده بود. از آنجایی که […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

شرکت آتی موتور نماینده DS فرانسه در ایران، نوروز امسال با فراهم کردن امکان تست درایو در شمال کشور، تعداد زیادی از هم وطنان را از نزدیک با “حس راندن” خودروی DS آشنا کرد.

خانه دریا، میزبان DS

خودروی DS مورد نظر در شهرک خانه دریا در معرض نمایش گذاشته شده بود. از آنجایی که بسیاری از مشتریان برند DS سوال های متنوعی در مورد موتور 1.6، شتاب خودرو ، مصرف سوخت ، عملکرد و فرمان پذیری و سوال هايي از اين دست دارند و از آنجايي كه یکی از استراتژیهای اصلی شرکت آتی موتور ابتدا انتقال تجربه و سپس فروش تبیین شده، فرصتی ایجاد شد تا با مردم با هماهنگی حضوری و رزرو ، به راندن و بررسی پارامترهای حرکتی این خودروی لوکس اروپایی در محوطه شهرک و جاده بپردازند.

برای انتقال تجربه، با توجه به اعتماد کاملی که مدیران شرکت  نسبت به برند DS  دارند ، این تست درایو در طول دو فته ایام نوروز انجام شداین کار به نوبت و با همراهی یک راهنمای حرفه ای دنبال می شد، تا جايي كه مشتریان بعد از انجام تست رانندگی از عملکرد خودرو، فرمان پذیری ، شتاب و …بسيار  راضی و خشنود بودند و به گفته ي آنها تجربه بی نظیر و خاصی را داشتند.

به زودی Test Drive در تهران نيز با تعیین وقت قبلی از طرف خانه دی اس تهران، واقع در بلوار اندرزگو برگزار خواهد شد.

عکس های بیشتر:

تست درایو DS تست درایو DS تست درایو DS تست درایو DS تست درایو DS

 لینک های دیگر را بخوانید:

گزارش اختصاصی مجله تخت گاز از DS در پاریس

افتتاح اولین نمایشگاه DS در تهران

آغاز شماره گذاری خودروهای DS

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی