پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بوگاتی

بوگاتی ویرون را برای سه مشکل فراخواند

اگر شما یکی از دارندگان ویرون بوگاتی هستید، هر چند که بعید است زیرا بوگاتی تنها تعداد محدودی از این خودرو را تولید کرده و هریک قیمتی چند میلیون دلاری دارند، به تازگی این کمپانی فرانسوی برای سه نوع مشکل این مدل را فراخواند. براساس گزارشات بوگاتی از 450 دستگاه ویرون ساخته شده، تنها 85 دستگاه […]

javankhodro
شنبه - ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

اگر شما یکی از دارندگان ویرون بوگاتی هستید، هر چند که بعید است زیرا بوگاتی تنها تعداد محدودی از این خودرو را تولید کرده و هریک قیمتی چند میلیون دلاری دارند، به تازگی این کمپانی فرانسوی برای سه نوع مشکل این مدل را فراخواند.

براساس گزارشات بوگاتی از 450 دستگاه ویرون ساخته شده، تنها 85 دستگاه را فراخوانده و مشکل شامل تمامی دستگاه ها نمی شود. از مدل های تحت تاثیر قرار گرفته می توان به ویرون استاندارد 2006 -2010 ، ویرون گرند اسپرت 2010-2012، ویرون سوپر اسپرت 2011-2013 اشاره داشت.

مشکلات اعلام شده مربوط به صفحات آلومینیومی موجود در این خودروها بوده که در طول زمان ممکن است دچار زنگ زدگی شده و از اتومبیل جدا شوند.  جدا شدن صفحات خطراتی را به دنبال داشته که موجب حادثه ای خواهد شد.

مشکل دوم شامل 72 مدل ویرون از جمله مدل استاندارد 2006-2010 و مدل گرند اسپرت 2010-2011 می شود. در این مشکل آمپر سوخت ممکن است اطلاعات نادرستی را نشان دهد از این رو افراد بیشتر از حجم ظرفیت سوخت گیری خواهند کرد.

دارندگان مدل های مذکور می توانند با مراجعه به نمایندگی بوگاتی مشکلات مورد اشاره را رفع کرده و نگران هیچ مسئله دیگری نباشند. مشکل سوم به 13 ویرون سال های 2006-2008 مربوط است و درباره اتصال کابل مثب باتری به دینام می باشد. براساس اعلام بوگاتی در این مسئله ممکن است با اتصال کابل مثبت باتری به دینام موجب گرم شدن بیش از حد کابل گردد.

بوگاتی هیچ حادثه یا تصادفی که براثر چنین مشکلاتی به وجود آمده باشد گزارش نداد، اما دارندگان بایستی جهت ایمنی بیشتر به نمایندگی بوگاتی مراجعه کنند.

 منبع: ubergizmo

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی