پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ال‌جی

ال‌جی در لهستان کارخانه تولید باتری خودروی الکتریکی احداث می کند

شرکت ال‌جی قصد داشته در لهستان کارخانه تولید باتری خودروی الکتریکی احداث کند تا بتواند پاسخگوی افزایش تقاضای تولیدکنندگان اروپایی باشد. به گزارش رویترز به نقل از یک منبع آگاه، ال‌جی می خواهد این کارخانه را طی 18 ماه به پایان برساند. این کارخانه Wroclaw لهستان ساخته خواهد شد و قادرست هر سال 229 هزار باتری خودروی الکتریکی […]

javankhodro
دوشنبه - ۳۰ فروردین ۱۳۹۵

شرکت ال‌جی قصد داشته در لهستان کارخانه تولید باتری خودروی الکتریکی احداث کند تا بتواند پاسخگوی افزایش تقاضای تولیدکنندگان اروپایی باشد. به گزارش رویترز به نقل از یک منبع آگاه، ال‌جی می خواهد این کارخانه را طی 18 ماه به پایان برساند.

این کارخانه Wroclaw لهستان ساخته خواهد شد و قادرست هر سال 229 هزار باتری خودروی الکتریکی تولید نماید. همچنین با ساخت آن دومین کارخانه بزرگ زیر نظر ال‌جی شیمی پس از چین خواهد بود.

ال‌جی باتری 25 کمپانی اتومبیل سازی از جمله آئودی، ولوو، رنو در اروپا را تامین می کند و همچنین قرار است باتری شورولت بولت نیز توسط همین شرکت تامین گردد.

ال‌جی همچنین در ایالات متحده و کره جنوبی به احداث کارخانه تولید باتری پرداخت تا پاسخگوی تقاضای 25 کمپانی خودروساز باشد. در اخباری مرتبط سامسونگ نیز به تامین باتری اتومبیل های ب ام و خواهد پرداخت و این دو کمپانی همچون رقیبی در عرصه تولید باتری خودروهای الکتریکی خواهند بود.

منبع: carscoops

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی