پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اپل

تاسیس آزمایشگاه مخفی اپل در آلمان برای توسعه خودروی الکتریکی

اپل اخیرا تعدادی امکانات جدید برای توسعه خودروی الکتریکی خود موسوم به پروژه تایتان در کالیفرنیا ایجاد نمود. براساس گزارشات جدید این کمپانی کوپرتینویی در آلمان آزمایشگاه مخفی را تاسیس کرده تا با خودروسازان برتر این کشور مشاوره ای داشته باشد. این آزمایشگاه در برلین با تیم کوچکی تاسیس شده و برروی خودروی آینده مشغول […]

javankhodro
دوشنبه - ۳۰ فروردین ۱۳۹۵

اپل اخیرا تعدادی امکانات جدید برای توسعه خودروی الکتریکی خود موسوم به پروژه تایتان در کالیفرنیا ایجاد نمود. براساس گزارشات جدید این کمپانی کوپرتینویی در آلمان آزمایشگاه مخفی را تاسیس کرده تا با خودروسازان برتر این کشور مشاوره ای داشته باشد.

این آزمایشگاه در برلین با تیم کوچکی تاسیس شده و برروی خودروی آینده مشغول به کارند. اپل با تاسیس چنین آزمایشگاهی قطعا می تواند برخی استعدادهای خودروسازی آلمان را به کار گیرد.

آزمایشگاه مخفی شامل 15-20 نفر از مهندسان سخت افزاری، نرم افزاری و چندی دیگر است. گفته می شود اپل با کمپانی مگنا اتریشی نیز در توسعه خودرو همکاری دارد.

گزارش می افزاید اولین اتومبیل اپل سال 2019 یا 2020 رونمایی شده و عرضه می شود. انتظار می رود در سال های آینده گزارشات بیشتری پیرامون خودروی الکتریکی اپل منتشر گردد.

منبع: technobuffalo

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی