پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوخسروانی_خودرو لوکس

افتتاح نمایشگاه لاکچری مجموعه نمایندگی های خسروانی

 مجموعه نمایندگی‌های خسروانی که برندهای مختلفی را تحت پوشش خود قرار داده است و در بخش فروش جزو برترین‌ها به حساب می‌آیند در خیابان نیاوران نمایشگاه اتومبیل خودروهای لوکس و لاکچری را افتتاح کردند. این نمایشگاه در تاریخ 27 فروردین امسال با حضور مهمان ویژه افتتاح شد. علی خسروانی ، مدیریت گالری اتومبیل اتوخسروانی را […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

 مجموعه نمایندگی‌های خسروانی که برندهای مختلفی را تحت پوشش خود قرار داده است و در بخش فروش جزو برترین‌ها به حساب می‌آیند در خیابان نیاوران نمایشگاه اتومبیل خودروهای لوکس و لاکچری را افتتاح کردند. این نمایشگاه در تاریخ 27 فروردین امسال با حضور مهمان ویژه افتتاح شد.

اتوخسروانی_خودرو لوکس-1علی خسروانی ، مدیریت گالری اتومبیل اتوخسروانی را برعهده دارد. همچنین وی به عنوان برترین نمایندگی فروش محصولات رامک خودرو در سال گذشته معرفی شد. موفقیت‌های چشمگیر مجموعه نمایندگی‌های خسروانی روز به روز افزایش یافته است. در این خصوص علی خسروانی به خبرنگار خبرگزاری جوان خودرو گفت: ما بیش از 30 سال است که سابقه فعالیت در حوزه خودرو را داریم. نمایشگاه‌های متعددی را در این زمینه افتتاح کردیم و مجموعه نمایندگی‌های خسروانی را گسترده‌تر کرده‌ایم. با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از مشتریان ما متقاضی خودروهای لوکس و لاکچری هستند تصمیم گرفتیم اتوخسروانی را افتتاح کنیم.

اتوخسروانی_خودرو لوکس-2در این نمایشگاه خودروهای روز و لوکس بازار ایران موجود است. خودروهایی نظیر مرسدس‌بنز، ب ام و، مازراتی، پورشه، لکسوس و… . اتوخسروانی در بین میدان نیاوران و خیابان کامرانیه قرار دارد. نمایشگاهی در محیط 200 مترمربع که از دیزاین و طراحی به روزی برخوردار است.

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت اتو خسروانی مراجعه نمایید.

عاملیت سانگ یانگ 4001 ، برترین عاملیت در فروش

فروش ویژه MVM X33 و تیگو5 با هدایای عیدانه

جشن ویژه تیوولی در پالادیوم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی