پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لیکو

رونمایی لیکو از خودروی الکتریکی LeEco LeSEE

براساس گزارشات اخیر شرکت استون مارتین با کمپانی چینی لیکو مشغول توسعه RapidE الکتریکی هستند و حال کمپانی چینی لیکو به رونمایی از خودروی الکتریکی مفهومی LeEco LeSEE پرداخت. لیکو که در گذشته به عنوان لی تی وی شناخته می شد، طی روزهای گذشته در کنار اتومبیل مفهومی الکتریکی به رونمایی از چند تلفن هوشمند رده بالا […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

براساس گزارشات اخیر شرکت استون مارتین با کمپانی چینی لیکو مشغول توسعه RapidE الکتریکی هستند و حال کمپانی چینی لیکو به رونمایی از خودروی الکتریکی مفهومی LeEco LeSEE پرداخت.

لیکو که در گذشته به عنوان لی تی وی شناخته می شد، طی روزهای گذشته در کنار اتومبیل مفهومی الکتریکی به رونمایی از چند تلفن هوشمند رده بالا و تلویزیون هوشمند پرداخت.

شرکت لیکو از آنجایی که خود یک نمونه مفهومی بوده و توسعه آن تکمیل نشده، جزئیاتی درباره LeEco LeSEE ارائه نداد اما گفته می شود این اتومبیل قادرست سرعتی 208 کیلومتر برساعتی داشته باشد.

لیکو همچنین در همکاری با کمپانی Faraday Future در نظر داشته مرکز تحقیقاتی اتومبیل های خودران را در سیلیکون ولی تاسیس کند. انتظار می رود لیکو در جریان نمایشگاه پکن 2016 که 25 آوریل برگزار می شود، اطلاعات بیشتری ارائه دهد.

منبع: geeky-gadgets

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی