پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فیات کرایسلر

فیات کرایسلر 1.1 میلیون دستگاه خودرو را فراخواند

شرکت فیات کرایسلر به تازگی 1.1 میلیون دستگاه از اتومبیل های خود را برای مشکل کیسه هوا فراخواند. در این فراخوان گفته شده از آنجایی کیسه دچار مشکل است، ممکن بوده به صورت خودکار باز گردد و این موضوع حین رانندگی خطر آفرین است. این مشکل به شکلی بوده که نه اتومبیل قادر به تشخیص […]

javankhodro
شنبه - ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

شرکت فیات کرایسلر به تازگی 1.1 میلیون دستگاه از اتومبیل های خود را برای مشکل کیسه هوا فراخواند. در این فراخوان گفته شده از آنجایی کیسه دچار مشکل است، ممکن بوده به صورت خودکار باز گردد و این موضوع حین رانندگی خطر آفرین است.

این مشکل به شکلی بوده که نه اتومبیل قادر به تشخیص آن بوده و نه راننده می توان به رفع آن بپردازد، از این رو تنها راه حل مراجعه به نمایندگی فیات کرایسلر است.

به گزارش BBC از جمله مدل های شامل این فراخوان می توان به کرایسلر 300 ساخته شده بین سال های 2012 تا 2014، دوج شارژر بین سال های 2012 تا 2014 و جیپ گرند چروکی بین سال های 2014 تا 2015 اشاره داشت.

از بین 1.1 میلیون دستگاه حدود 850 هزار دستگاه مربوط به ایالات متحده بوده و تاکنون 41 حادثه پیرو این مشکل گزارش شد. بنابراین موضوع را باید جدی محسوب کرد که رفع آن تنها با مراجعه به نمایندگی فیات کرایسلر حل شدنیست.

منبع: technobuffalo

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی