پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتورسیکلت برقی

ارائه وام بدون بهره برای خرید موتور سیکلت های برقی

معاون حمل و نقل پاک معاونت حمل و نقل شهرداری تهران از ارائه وام بدون بهره برای خرید موتور سیکلت های برقی و جایگزینی دوچرخه های هوشمند سه سرعته در تهران و خبر داد.  سید نواب حسینی منش در گفت و گو با خبرنگار عصر ایران با بیان اینکه  بنا داریم تا در سال 95   […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

معاون حمل و نقل پاک معاونت حمل و نقل شهرداری تهران از ارائه وام بدون بهره برای خرید موتور سیکلت های برقی و جایگزینی دوچرخه های هوشمند سه سرعته در تهران و خبر داد.

 سید نواب حسینی منش در گفت و گو با خبرنگار عصر ایران با بیان اینکه  بنا داریم تا در سال 95   عملیات تکمیل کل هسته مرکزی شهر به سامانه یکپارچه مرکزی دوچرخه  را به اتمام برسانیم گفت:  این اقدام از مهرماه سال گذشته در تهران استارت خورده و تا آخر امسال نیز تمام هسته مرکزی شهر تهران با سیستم حمل و نقل عمومی دوچرخه تکمیل  می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون دوچرخه های تک سرعته در زمینه حمل و نقل  عمومی در تهران مشغول سرویس دهی به شهروندان هستند گفت: شهرداری تهران  طی چند ماه آینده تمامی دوچرخه هایی که هم اکنون در ایستگاه های حمل و نقل شهرداری مشغول سرویس دهی به شهروندان هستند را با دوچرخه های روز اروپایی جایگزین می کند.

وی ادامه داد: این دوچرخه ها در حال حمل به کشور هستند و تا چند ماه آینده و بعد از ترخیص ازگمرک وارد سیستم حمل و نقل عمومی می شود.
مدیر واحد توسعه حمل و نقل پاک شهر داری تهران در مورد خصوصیات دوچرخه های جدید گفت:  علاوه بر اینکه این دوچرخه ها از بدنه بسیار سبک ساخته شده اند  3 سرعته  نیز بوده و کاملا  هوشمند هستند .

ارائه تسهیلات بانکی بدون بهره برای خرید موتور سیکلت های برقی به همراه شارژ رایگان

وی در ادامه با اشاره به ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیانی که  خواهان  خریداری موتور سیکلت های برقی در تهران هستند گفت: برای جایگزینی  موتور سیکلت های بنزینی با برقی 6.5 میلیون تومان تسهیلات بانکی بدون بهره از سوی شهرداری تهران پرداخت می شود.

وی ادامه داد:  برای شارژ این موتور سیکلت ها نیز شهرداری در حال آماده سازی مراکزی برای شارژ رایگان این موتور سیکلت ها در تهران است که کار احداث آن ها در حال انجام است و  مالکان این موتور سیکلت های می توانند به طور رایگان در این مراکز موتور خود را شارژ کنند.

واردات موتورسیکلت برقی با مشکل مواجه شد.

مجوز واردات موتور سیکلت برقی چینی

شماره گذاری اولین موتور سیکلت برقی در ایران

اولین موتورسیکلت تمام برقی ایرانی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی