پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فراری

فراری 488GTB تیونینگ شده شیطانی به نظر می رسد

تیونر آلمانی  VOS GmbH به تازگی دستی روی خودروی فراری 488GTB کشیده و آن را پرقدرت و جذاب ساخته است. این تیونر با افزودن یک موتور بی توربو 3.9 لیتری هشت سیلندر به فراری 488GTB خروجی آن را از 670 اسب بخار به 900 اسب بخار رساند. برای خروجی بیشتر متخصصان شرکت VOS GmbH موتور را بهینه ساختند […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

تیونر آلمانی  VOS GmbH به تازگی دستی روی خودروی فراری 488GTB کشیده و آن را پرقدرت و جذاب ساخته است. این تیونر با افزودن یک موتور بی توربو 3.9 لیتری هشت سیلندر به فراری 488GTB خروجی آن را از 670 اسب بخار به 900 اسب بخار رساند.

برای خروجی بیشتر متخصصان شرکت VOS GmbH موتور را بهینه ساختند و بر روی سیستم القای هوای آن کار نمودند. سیستم اگزوز سفارشی بوده به شکلی که می توان یک سیستم اگزوز تیتانیومی یا Akrapovic روی آن قرار داد.

در کنار ظاهری قرمز رنگ، فراری 488GTB از کیت بدنه ای جدیدی برخوردار بوده که بتوان صفت شیطانی را به خوبی نسبت داد. با این حال 230 اسب بخار قدرت بیشتر جبران هر کیتی را خواهد کرد.

خریداران در صورت تمایل می توانند مدل هایی با خروجی 750 یا 830 اسب بخاری را خریدرای کنند و گذشته از افزایش قدرت، رینگ های 21 اینچی LOMA و تایرهای اسپرت Michelin Pilot شامل حال آن شده است.

فراری 488GTB تیونینگ شده قادرست 0 تا 100 را طی 3 ثانیه سپری کرده به سقف سرعتی 330 کیلومتر در ساعتی دست یابد. VOS GmbH این اتومبیل را در نمایشگاه  TuningWorld Bodensee آلمان که بین 5 الی 8 می برگزار می گردد، به نمایش درخواهد آورد.

منبع: Motor1

برچسب‌ها : 488GTBVOS GmbHفراری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی