پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فیات

قابلیت سفارشی‌سازی آنلاین فیات اسپایدر 124 در وب سایت آمریکا فیات

اگر از طرفداران فیات اسپایدر 124 بوده و در ایالات متحده زندگی می کنید، هم اکنون می توانید با مراجعه به وب سایت ایالات متحده فیات، این اتومبیل را به صورت آنلاین سفارشی سازی کرده و خریداری کنید. اسپایدر 124 فیات براساس مزدا  MX-5 بوده اما در طراحی تفاوت هایی دارد. با این حال اسپایدر فیات […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

اگر از طرفداران فیات اسپایدر 124 بوده و در ایالات متحده زندگی می کنید، هم اکنون می توانید با مراجعه به وب سایت ایالات متحده فیات، این اتومبیل را به صورت آنلاین سفارشی سازی کرده و خریداری کنید.

اسپایدر 124 فیات براساس مزدا  MX-5 بوده اما در طراحی تفاوت هایی دارد. با این حال اسپایدر فیات از قیمت کمتری نسبت به  MX-5 مزدا برخوردارست و در این بین گزینه مناسبی محسوب می شود.

در وب سایت آمریکا فیات خریداران قادرند از بین سه مدل Classica, Lusso و Elaborazione Abarth یکی را برگزیده و خریداری کنند. بنابراین مشتریان کافیست به این وب سایت مراجعه کرده و از بین نسخه های موجود و انجام برخی سفارشی سازی های آنلاین به خرید آن بپردازند.

قیمت پایه مدل Classica بیش از 25 هزار دلار، مدل Lusso بیش از 27.500 دلار و Abarth بیش از 28 هزار دلار خواهد بود. مشتریان می توانند برای نسخه Abarth ترمز برمبو و صندلی های آلکانترا Recaro را انتخاب نمایند.

منبع:geeky-gadgets

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی