پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لافراری

لافراری اسپایدر توسط مدیرعامل جدید فراری تایید شد

گزارشات پیرامون نسخه کروک لافراری پس از معرفی ابرخودروی هیبریدی به وجود آمد. حال در نهایت لافراری اسپایدر توسط کمپانی تایید شده و دیگر شایعه نیست. این موضوع را سرجیو مارچیونه مدیرعامل جدید فراری تایید نمود، مدیرعاملی که تنها یک هفته از مدیریت آن می گذرد. مارچیونه در مقابل رسانه ها از جمله Automobile Magazine بیان […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

گزارشات پیرامون نسخه کروک لافراری پس از معرفی ابرخودروی هیبریدی به وجود آمد. حال در نهایت لافراری اسپایدر توسط کمپانی تایید شده و دیگر شایعه نیست.

این موضوع را سرجیو مارچیونه مدیرعامل جدید فراری تایید نمود، مدیرعاملی که تنها یک هفته از مدیریت آن می گذرد. مارچیونه در مقابل رسانه ها از جمله Automobile Magazine بیان داشت که خودروی سقف باز با نام اسپایدر در کارست.

البته شایعات دیگر به خودروی تامر که اتومبیلی براساس مازراتیست، اشاره داشتند. فراری همچنین قصد داشته اتومبیل اسپرت موتور وسطی را با موتور شش سیلندر که رقیبی برای مک لارن خواهد بود، تولید نماید.

به نظر سرجیو مارچیونه برنامه های جالبی برای مدل های آینده فراری در سر دارد. حال باید منتظر ماند با تعیین مدیرعامل جدید برای فراری شاهد چه محصولاتی از این کمپانی خواهیم بود.

منبع: motorauthority

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی