پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ون هایس_پارس خودرو

ون هایس پارس خودرو به تاکسیرانی می پیوندد

ون هایس پارس خودرو که محصولی چینی این خودروسازی محسوب می شود با تسهیلات ویژه در اختیار رانندگان تاکسی قرار میگیرد تا به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شود. به گزارش سایپا نیوز، رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: عزم جدی در تامین خودروهای لوکس و با کیفیت جهت […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

ون هایس پارس خودرو که محصولی چینی این خودروسازی محسوب می شود با تسهیلات ویژه در اختیار رانندگان تاکسی قرار میگیرد تا به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شود.

به گزارش سایپا نیوز، رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: عزم جدی در تامین خودروهای لوکس و با کیفیت جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری کشور به منظور توسعه رفاه شهروندان وجود دارد و در این راستا برای خودروی ون هایس محصول جدید شرکت پارس خودرو مجوز شماره گذاری به عنوان تاکسی برای ورود به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور دریافت شده است.

وی اعلام کرد: این خودرو علاوه بر بهره مندی از موتور و گیربکس پیشرفته دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 ، سیستم ترمز EBDABS  ، ظرفیت 13 نفره، سیستم تهویه مطبوع و خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور ویژه تاکسی، با گارانتی 5 ساله یا پیمایش 150000 کیلومتری می باشد.

دکتر تقی زاده افزود: با توجه به تجربه های قبلی در ورود خودروی ون تاکسی فاقد شبکه ی خدماتی مناسب سعی شده است ضمن معرفی یک محصول با کیفیت مناسب به دغدغه های تاکسی داران زحمتکش در خدمات پس از فروش این محصول توجه جدی شود.

وی در خصوص قیمت این خودرو تصریح کرد: 60 درصد مبلغ خودرو به عنوان تسهیلات با بازپرداخت 48 ماهه و نرخ تسهیلات 18 درصد از جمله شرایط ویژه خرید جهت رفاه حال تاکسی داران است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا افزود: نتیجه ی ورود ون تاکسی به ناوگان تاکسیرانی کاهش بار ترافیکی به همراه صرفه جویی مصرف سوخت کشور و تامین درآمد مناسب برای رانندگان محترم تاکسی است.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • یاسر فرزان | 04/04/1396 در 15:21

    امیدوارم ماشین خوبی باشه و لوازمش هم تامین بشه …. اما بر چه اساسی 18 درصد سود و 35000000 اورده.
    راننده 35000000 داشته باشه نمی اد رانندگی کنه که ، مثلا خیلی حمایت می کنن از تاکسی داران ، الان من به عنوان راننده تاکسی با ماشین شخصی چه فرقی دارم . نه سهمیه ی بنزین ، نه قیمت بنزینی کمتر . یک ماشین شخصی می خرم ، هر موقع بخوام کار می کنم ، هر موقع هم بخوام می رم سفر نه اینکه ناز بازرس هایی که از ما حقوق می گیرن و برای انجام هر کاری منت می گذارند و یا باج می خوان رو بکشم

کیوسک مطبوعاتی