پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیمی از اتومبیل های هیبریدی مک لارن تا شش سال دیگر از راه می رسند

مک لارن به عنوان یک تولیدکننده اتومبیل قدرتمند به شمار می رود اما به نظر می رسد این شرکت بریتانیایی قصد داشته برای محافظت از محیط زیست، خودروهای هیبریدی را به بازار عرضه دارد. براساس گزارشات جدید، مک لارن می خواهد تا شش سال دیگر نیمی از اتومبیل های هیبریدی را عرضه نماید. Mike Flewitt مدیرعامل […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

مک لارن به عنوان یک تولیدکننده اتومبیل قدرتمند به شمار می رود اما به نظر می رسد این شرکت بریتانیایی قصد داشته برای محافظت از محیط زیست، خودروهای هیبریدی را به بازار عرضه دارد.

براساس گزارشات جدید، مک لارن می خواهد تا شش سال دیگر نیمی از اتومبیل های هیبریدی را عرضه نماید. Mike Flewitt مدیرعامل کمپانی در گفتگو با وب سایت Automotive News بیان داشت که مک لارن روی نسل بعدی انتقال قدرت اتومبیل ها مشغول به کارست که ویژه خودروهای هیبریدی خواهد بود.

او افزود تا سال 2022 نیمی از اتومبیل های کمپانی عرضه خواهند شد که تصمیمی بزرگ محسوب می شود. Flewitt اضافه کرد انتقال قدرت جدید به قوانین سختگیرانه مک لارن پایبند بوده و با پلتفرم اواسط موتور و فیبرکربنی سازگاری دارد.

Flewitt احساس می کند با ساخت انتقال قدرت هیبریدی می توان آن را روی مدل های مختلفی از اتومبیل ها به کار گرفت و در این بین انتخاب گسترده خواهد بود.

گفته می شود از نخستین اتومبیل های هیبریدی مک لارن P1 بوده و یک سوپر اتومبیل مناسب به شمار خواهد رفت.

منبع: ubergizmo.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی