پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سانگ یانگ تیوولی

شکستن رکورد فروش ماهانه توسط سانگ یانگ تیوولی

سانگ یانگ رکورد فروش ماهانه در هر دو بازار داخلی (کره جنوبی) و خارجی را با تیوولی شکست. به گفته مدیرعامل این شرکت سانگ یانگ تیوولی با استقبال خوبی مواجه شده و در بازار کره جنوبی و دیگر کشورها خوب به فروش می رود. مدیر عامل شرکت Choi Johng-sik ؛ اعلام کرد که این شرکت […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

سانگ یانگ رکورد فروش ماهانه در هر دو بازار داخلی (کره جنوبی) و خارجی را با تیوولی شکست. به گفته مدیرعامل این شرکت سانگ یانگ تیوولی با استقبال خوبی مواجه شده و در بازار کره جنوبی و دیگر کشورها خوب به فروش می رود.

مدیر عامل شرکت Choi Johng-sik ؛ اعلام کرد که این شرکت در مجموع 13،462 واحد در ماه آوریل سال 2016 به فروش رسانده است – 9133 واحد در فروش داخلی و 4329 در صادرات.

سانگ یانگ در سال 2016 بیشترین فروش ماهانه  را در بازار داخلی و خارجی با 7.4٪ رشد نسبت به ماه مشابه سال گذشته  داشته است و این به لطف فروش و استقبال بی نظیر  تیوولی و تیوولی ایر (نام صادراتی  XLV)  می باشد همچنین بالاترین فروش ماهیانه با 7788 واحد از زمان آغاز فروش تیوولی را نیز در ماه آ وریل به خود اختصاص داد.

با فروش موفق تیوولی در سطح جهانی با درصد رشد  35.5٪ ، فروش این شرکت برای چهارمین ماه متوالی در سال جاری افزایش یافته است و در بازار داخلی، با 12.3 درصد رشد نسبت به سال گذشته با بیش از 9000 واحد برای دومین ماه متوالی فروش تیوولی افزایش یافته است و  تیوولی-ایر با 62.8٪ نسبت به ماه قبل به 2342 واحد افزایش یافته است .

رشد صادرات تیوولی از ژانویه تا آوریل 2016  (دی ماه 1394 تا فروردین 1395) به مقدار 103.4٪ نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است .

سانگ یانگ تیوولی ایر برای اولین بار در نمایشگاه ژنو ماه مارس معرفی شد و انجام فعالیت های بازاریابی تهاجمی قبل از فروش جهانی خود را از ماه می و شرکت در نمایشگاههای مختلف اغاز خواهد کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • عیسی میرساردو | 02/07/1395 در 00:54

    باسلام کیفیت وامکانات عالی است به مدقع به تعهدات عمل شود ومتور2000 cc بود دیگر خیلی عالی بود

کیوسک مطبوعاتی