پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تسلا

تصادف وحشتناک تسلا مدل اس اما بدون آسیب جانی

شرکت تسلا این روزها برای عرضه محصولات الکتریکی بسیار هوشمند بر سر زبان ها بوده و به خوبی توانست خود را محبوب سازد. البته این محبوبیت برای کیفیت بالای اتومبیل این کمپانی نیز بوده و تنها به فناوری های متعدد آن ختم نمی شود. اخیرا در آلمان حادثه ای برای یکی از مدل های تسلا […]

javankhodro
دوشنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

شرکت تسلا این روزها برای عرضه محصولات الکتریکی بسیار هوشمند بر سر زبان ها بوده و به خوبی توانست خود را محبوب سازد. البته این محبوبیت برای کیفیت بالای اتومبیل این کمپانی نیز بوده و تنها به فناوری های متعدد آن ختم نمی شود.

اخیرا در آلمان حادثه ای برای یکی از مدل های تسلا که مدل اس بوده رخ داد و در آن دختر 18 ساله ای پشت فرمان قرار داشت. این فرد به دلیل سرعت بالا نتوانست مدل اس را کنترل کرده و در پیچی با حادثه هولناک رو به رو شد.

این اتومبیل با رسیدن به پیچی در هوا معلقی زده و به زمین برخورد کرده است. مدل اس پس از برخورد به زمین بسیار آسیب دیده، به ویژه بخش جلوی آن متلاشی گشته و چیزی باقی نمانده است. گفتنیست موتور تسلا در بخش جلو واقع نشده از این رو حادثه مورد اشاره هیچ آسیبی به موتور وارد نکرده است.

با این که حادثه بسیار هولناک بود اما هیچ یک از پنج سرنشین آن آسیبی ندیدند و بدنه نیز با آسیب جدی رو به رو نشد. ایلان ماسک درباره چنین ویژگی اتومبیل های تسلا، آن را به استخری شبیه کرده که افراد در ارتفاعی بلند درون استخری عمیق شیرجه می زنند.

منبع: BGR

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی