پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ونتیج

استون مارتین ونتیج 2017 با قیمت 137 هزار دلاری

استون مارتین در حال آماده سازی اتومبیل های اسپرت سری ونتیج خود بوده تا آنها را در سال آینده وارد بازار کند. به این معنا که پس از مدل فعلی هشت سیلندر، مدل ونتیج GTS حرف های بسیاری برای گفتن دارد. این اتومبیل قیمت نوع کوپه آن 137 هزار دلاری و نوع کروک آن 152 هزار […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

استون مارتین در حال آماده سازی اتومبیل های اسپرت سری ونتیج خود بوده تا آنها را در سال آینده وارد بازار کند. به این معنا که پس از مدل فعلی هشت سیلندر، مدل ونتیج GTS حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

این اتومبیل قیمت نوع کوپه آن 137 هزار دلاری و نوع کروک آن 152 هزار دلاریست. هر دو نوع با موتور 4.7 لیتری هشت سیلندر با خروجی 430 اسب بخاری که شامل گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته اتوماتیک می شوند، همراهند.

ونتیج

البته برای کسانی که به دنبال مدل بسیار پرقدرت هستند می توانند ونتیج اس را با موتور 12 سیلندر و گیربکس 7 سرعته اتوماتیک خریداری کنند. اگرچه ونتیج اس قدرت بالایی ارائه خواهد اما قیمت آن به 191 هزار دلاری خواهد رسید، بنابراین باید برای دست یافتن به مدل سریع هزینه بیشتری نیز کرد.

گذشته از ونتیج اس، استون مارتین مدل رده بالاتری به نام ونتیج اس ویژه را در نظر گرفته که موتوری 12 سیلندر داشته و شامل گیربکس سه پداله و هفت سرعته در یک ساختار مارپیچ می شود. این مدل همانطور که از نامش پیداست قیمتی 202 هزار دلاری را برای خریداران به دنبال خواهد داشت.

تنها 100 دستگاه ونتیج اس ویژه راهی بازار ایالات متحده می شود. ونتیج اس 12 سیلندر از موتوری 5.9 لیتری برخوردارست که می تواند خروجی 565 اسب بخاری داشته باشد.

منبع: motorauthority.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی