پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پانامرا

پورشه پانامرا واگن سال 2017 در ایالات متحده

شرکت پورشه قصد داشته بزودی پانامرا واگنی را به عنوان یک مدل 2018 در یکی از نمایشگاه ها معرفی سازد.  Klaus Zellmer مدیرعامل پورشه آمریکا در گفتگو با Automotive News اروپا بیان کرد این مدل در سال 2017 وارد بازار ایالات متحده خواهد شد. وی اظهار داشت: ما اطمینان داریم این اتومبیل وارد بازار ایالات متحده خواهد شد […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

شرکت پورشه قصد داشته بزودی پانامرا واگنی را به عنوان یک مدل 2018 در یکی از نمایشگاه ها معرفی سازد.  Klaus Zellmer مدیرعامل پورشه آمریکا در گفتگو با Automotive News اروپا بیان کرد این مدل در سال 2017 وارد بازار ایالات متحده خواهد شد.

وی اظهار داشت:

ما اطمینان داریم این اتومبیل وارد بازار ایالات متحده خواهد شد اما نمی دانیم مردم مدل واگن را می پسندند یا خیر.

تاکنون تصاویر جاسوسی از پانامرا واگن منتشر شد که نشان می داد خودرو الگوبرداریهایی از اتومبیل مفهومی  Sport Turismo 2012 پورشه داشته است. انتظار می رود در بدنه و سقف شاهد ساختاری یکسان باشیم. پانامرا واگن روی پلتفرم سبک و جدید MSB فولکس واگن قرار خواهد گرفت و می تواند طیف وسیعی از موتورهای هشت و شش سیلندر توربوشارژ را در خود جای دهد.

در فضای داخلی پورشه از فناوریهایی جدیدی چون کلیدهای خازنی به جای فیزیکی و صفحه نمایش بزرگ بهره گرفته است. شایعات می گویند پانامرا واگن نیمه دوم سال 2017 از راه خواهد رسید. البته سدان پانامرایی در کار بوده و طی نمایشگاه اکتبر پاریس معرفی خواهد شد.

این مدل اواخر 2016 وارد بازار اروپا می شود و احتمال داشته اوایل 2017 نیز به ایالات متحده ورود پیدا کند. سدان و واگن پانامرا به گفته  Zellmer از آنجایی که شهروندان ایالات متحده به چنین مدل هایی علاقه دارند، وارد بازار خواهد شد.

منبع: motor1.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی