پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ونکوئش زاگاتو مفهومی

رونمایی استون مارتین از ونکوئش زاگاتو مفهومی

شرکت استون مارتین در همکاری با موسسه طراحی زاگاتو، به طراحی خودرویی پرداختند و آن را استون مارتین ونکوئش زاگاتو مفهومی نامیدند. استون مارتین ونکوئش زاگاتو طی رویداد Concorso d’Eleganza Villa d’Este که در دریاچه کومو ایتالیا برگزار خواهد شد، به نمایش گذاشته می شود. ونکوئش زاگاتو مفهومی در همکاری تیم طراحی زاگاتو به رهبری اندره […]

javankhodro
یکشنبه - ۲ خرداد ۱۳۹۵

شرکت استون مارتین در همکاری با موسسه طراحی زاگاتو، به طراحی خودرویی پرداختند و آن را استون مارتین ونکوئش زاگاتو مفهومی نامیدند. استون مارتین ونکوئش زاگاتو طی رویداد Concorso d’Eleganza Villa d’Este که در دریاچه کومو ایتالیا برگزار خواهد شد، به نمایش گذاشته می شود.

ونکوئش زاگاتو مفهومی در همکاری تیم طراحی زاگاتو به رهبری اندره زاگاتو و تیم طراحی استون مارتین به رهبری مارک رایشمن در میلان ایتالیا طراحی شد. توسعه و طراحی در دفتر مرکزی استون مارتین که در Gaydon انگلستان واقع است، انجام گرفت. بدنه به طور کامل از فیبر کربنی بوده و از پنل های بزرگ در آن استفاده شد. در جلو شاهد چراغ هایی با طراحی جدید اما الهام گرفته مدل های پیشین استون مارتین هستیم و در عقب نیز می توان شاهد چراغ هایی با طراحی زاگاتو بود. البته چراغ های عقب الگوبرداری هایی از چراغ LED ولکان سوپر اسپرت نیز داشته است.

استون مارتین ونکوئش زاگاتو مفهومی

مارک رایشن مدیر طراحی استون اظهار داشت:

در طول این سال ها ما اگر چه تغییراتی در طراحی خود حاصل کردیم اما زبان طراحی مثل همیشه بوده است. اما اتومبیل هایی چون ولکان، One-77 و CC-100 از طراحی منحصربفردی برخوردار بودند. ونکوئش زاگاتو مفهومی نشان همکاری زاگاتو و استون مارتین است که می توان آن را در جای جای اتومبیل مشاهده کرد.

در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی استون مارتین مراجعه کنید.

منبع : geeky-gadgets.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی