پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آریو_تاکسی

اولین تاکسی های آریو تحویل اصفهان شد.

شرکت سایپا پس از امضا قرارداد با تاکسیرانی تعداد 150 دستگاه آریو تاکسی را به اصفهان تحویل داد. اولین محموله از تاکسی آریو به تعداد 150 دستگاه خودرو بر اساس قرارداد منعقد شده بارگیری و تحویل تاکسی رانی شهر اصفهان خواهد شد. در سال”اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” گروه خودروسازی سایپا با تولید خودروی آریو […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

شرکت سایپا پس از امضا قرارداد با تاکسیرانی تعداد 150 دستگاه آریو تاکسی را به اصفهان تحویل داد.

اولین محموله از تاکسی آریو به تعداد 150 دستگاه خودرو بر اساس قرارداد منعقد شده بارگیری و تحویل تاکسی رانی شهر اصفهان خواهد شد.

در سال”اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” گروه خودروسازی سایپا با تولید خودروی آریو تاکسی با کیفیت استانداردهای جهانی و قیمت مناسب، نه تنها در بحث اشتغال زایی ، بلکه با عرضه خودروی آریو به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور گامی موثر در جایگزینی خودروی تاکسی فرسوده و همچنین مبلمان شهری برداشته است.

بر اساس این گزارش رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت؛  “گیربکس اتوماتیک ، مصرف سوخت کم ، ایمنی خودرو ، راحتی راننده ومسافر ، خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور ، قیمت مناسب قطعات” از دیگر ویژگی های خودروی آریو تاکسی است.

وی در ادامه از شرایط  فروش ویژه تسهیلاتی خودروی آریو تاکسی با 32 میلیون تومان تسهیلات، با نرخ تسهیلات 16% و بازپرداخت 48 ماهه را جهت امکان خرید خودرو برای قشر زحمتکش رانندگان محترم تاکسی خبر داد.

شایان ذکر است، آریو تاکسی، پس از خودروی تندر تاکسی، دومین محصول گروه خودروسازی سایپا است که در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اصفهان تردد خواهد نمود و خودروی آریو تاکسی اتوماتیک اولین خودروی تاکسی تولید داخل با گیربکس اتوماتیک می باشد که در راحتی رانندگان محترم، آسایش مسافران و کاهش مصرف سوخت موثر خواهد بود.

14000 دستگاه آریو به ناوگان تاکسیرانی داده می شود.

آریو بهترین گزینه برای تاکسی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی