پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سردار تیمور حسینی_رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ

کاهش زمان طرح زوج و فرد به مناسبت ماه رمضان

سردار سیدتیمور حسینی اعلام کرد برای تسهیل در تردد روزه‌داران ساعت طرح زوج و فرد ۲ ساعت کاهش می‌یابد؛ ساعت طرح زوج و فرد از فردا از ۶ و نیم شروع شده و تا ساعت ۱۷ ادامه دارد. به نقل از فارس ،سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

سردار سیدتیمور حسینی اعلام کرد برای تسهیل در تردد روزه‌داران ساعت طرح زوج و فرد ۲ ساعت کاهش می‌یابد؛ ساعت طرح زوج و فرد از فردا از ۶ و نیم شروع شده و تا ساعت ۱۷ ادامه دارد.

به نقل از فارس ،سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به ماه مبارک رمضان به تمهیدات پلیس راهور برای تسهیل در تردد شهروندان در معابر شهری اشاره و اظهار داشت: معابر ترافیکی تهران با شروع ماه مبارک رمضان به لحاظ ترافیکی تغییرات خاصی را خواهند داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: بار صبحگاهی علی‌القاعده با تاخیر شروع شده و در ساعات قبل از شهر ۱۵ تا ۲۰ درصد بار ترافیک سبک‌تر شده و در عوض از ساعات هفده- هجده به بعد تا ساعات افطار بار ترافیک سنگین‌تر خواهد شد.

این مقام ارشد راهور پایتخت ادامه داد: بر همین اساس تمرکز و مدیریت ترافیکی بر همین اساس انجام شده و بیشتر در ساعات عصر اعمال خواهد شد. چرا که مراجعه مردم برای خرید و انجام امورات روزمره در ساعات بعد از ظهر و نزدیک افطار پررنگ‌تر شده و پیک ترافیک نیز به موازات آن افزایش می‌یابد.

سردار حسینی به تمهیدات خاص پلیس راهور در این راستا اشاره و اعلام کرد: برای تسهیل در تردد روزه‌داران ساعت طرح زوج و فرد ۲ ساعت کاهش می‌یابد؛ ساعت طرح زوج و فرد تا امروز از ۶ و نیم صبح تا ۱۹ بوده که از فردا از ۶ و نیم شروع شده و تا ساعت ۱۷ ادامه دارد.

وی تاکید کرد: در همین راستا ساعت اعمال طرح ترافیک و طرح زوج و فرد همانند هم شده و از ساعت ۶ و نیم تا ۱۷ اعمال می‌شود بنابراین بازه زمانی ۱۷ به بعد فرصت مناسبی برای تردد شهروندان است.

سردار حسینی به روزهای بلند تابستان اشاره و تصریح کرد: خیلی از شهروندان تمایل دارند بعد از صرف افطار در تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها حضور یابند. بنابراین تمهیدات خاصی پیش‌بینی شده و تا ساعت یک بامداد معابر تحت پوشش پلیس راهور قرار خواهند گرفت تا مردم بتوانند در کمال آرامش بتوانند فراغت خود را سپری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به بحث برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و دور دور کردن‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: برخورد با مزاحمت‌ها، تخلفات حادثه‌ساز و انجام اعمالی همچون دور دور کردن در دستور کار پلیس راهور قرار داشته و پلیس به شدت با این موارد برخورد می‌کند تا شهروندان در آرامش کامل به سر برند.

برچسب‌ها : طرح زوج و فردپلیس

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی