پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

byd-s6-بی وای دی اس 6

شرایط فروش BYD S6 به مناسبت ماه رمضان (خرداد 95)

کارمانیا به مناسبت ماه مبارک رمضان شرایط فروش BYD S6 را اعلام کرد. قیمت این خودرو 92 میلیون خواهد بود و در مهر ماه تحویل می شود. بروزرسانی:شرایط فروش BYD S6 و BYD e6 (دی 95) کرمان خودرو با ایجاد زیرمجموعه‌ای جدید قصد دارد که پای برند چینی BYD را نیز به بازار کشور باز […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

کارمانیا به مناسبت ماه مبارک رمضان شرایط فروش BYD S6 را اعلام کرد. قیمت این خودرو 92 میلیون خواهد بود و در مهر ماه تحویل می شود.

بروزرسانی:شرایط فروش BYD S6 و BYD e6 (دی 95)

کرمان خودرو با ایجاد زیرمجموعه‌ای جدید قصد دارد که پای برند چینی BYD را نیز به بازار کشور باز کند. این زیرمجموعه جدید “کارمانیا” نام دارد و اخیراً فعالیت‌هایی از آن در زمینهٔ‌های مختلف دیده شده است. کارمانیا نام باستانی منطقه کرمان است و در سال 1386 آغاز به فعالیت کرد.

S6 در بخش مشخصات فنی از پیشرانه 2.4 لیتری 160 اسب‌بخاری بهره می‌برد و انتقال قدرت نیز بر عهده یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دو‌کلاچه است.

مجموعه امکانات گسترده نظیر تنظیم برقی صندلی‌ها ، ورود بدون کلید Keyless ، GPS سازگار با نقشه ایران ، نمایشگر 7 اینچی ، سیستم صوتی با 9 بلندگو ، کروز کنترل ، سنسور‌های پارک عقب و جلو ، 6 کیسه هوا و … در کنار طراحی لوکس فضای داخلی و چهره قابل قبولی که دارد از S6 گزینه متفاوتی برای بازار ایران خواهند ساخت .

شرایط فروش BYD_خرداد 95

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی