پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تسلا

تسلا نسخه مقرون به صرفه مدل اس را عرضه خواهد کرد

اگر از طرفداران خودروی مقرون به صرفه مدل 3 جدید تسلا هستید و نمی توانید برای عرضه آن به انتظار بنشینید، باید خبری خوبی را داد. شرکت تسلا در نظر داشته نسخه مقرون به صرفه ای از مدل اس را به بازار ارائه دهد. در واقع این مدل یک نمونه جدید است و اما مدل […]

javankhodro
جمعه - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵

اگر از طرفداران خودروی مقرون به صرفه مدل 3 جدید تسلا هستید و نمی توانید برای عرضه آن به انتظار بنشینید، باید خبری خوبی را داد. شرکت تسلا در نظر داشته نسخه مقرون به صرفه ای از مدل اس را به بازار ارائه دهد. در واقع این مدل یک نمونه جدید است و اما مدل 60 کیلووات ساعتی آن سال گذشته متوقف شد.

البته مدل 60 کیلووات ساعتی با بروزرسانی دیگری اوایل سال جاری فروشش آغاز شد. به گفته تسلا مدل پایه اس جدید می تواند محدوده 336 کیلومتری را پوشش داده و 0 تا 100 را طی 5.5 ثانیه سپری کند. همچنین سقف سرعت مدل اس جدید به 208 کیلومتر بر ساعت می رسد.

مشتریانی که به دنبال نمونه چهار چرخ محرک هستند می توانند این مدل را خریداری کنند. نسخه پایه چرخ عقب محرک مدل اس 6 بیش از 66 هزار دلار و نسخه چهار چرخ محرک بیش از 71 هزار دلار خواهد بود. یکی از نکات جالب در مدل اس جدید توانایی انتخاب مدلی با باتری 75 کیووات ساعتیست و در مجموع دست خریداران برای انتخاب مدل قدرتمندتر باز است.

منبع: motortrend.com

برچسب‌ها : Model Sتسلامدل اس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی