پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بنتلی

انتشار تصاویر جاسوسی از نسل بعدی بنتلی Continental GT کروک

به تازگی عکاسان جاسوس رسانه ای تصاویری از نسل بعدی بنتلی Continental GT کروک منتشر کردند. انتظار می رود شرکت بنتلی سال 2018 این مدل را به بازار عرضه دارد، خودرویی کوپه با برندی لوکس که می تواند نظر بسیاری از خریداران را جلب کند. نسل بعدی Continental GT کروک طراحی مشابه خودروی مفهومی EXP Speed 6 دارد. […]

javankhodro
شنبه - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

به تازگی عکاسان جاسوس رسانه ای تصاویری از نسل بعدی بنتلی Continental GT کروک منتشر کردند. انتظار می رود شرکت بنتلی سال 2018 این مدل را به بازار عرضه دارد، خودرویی کوپه با برندی لوکس که می تواند نظر بسیاری از خریداران را جلب کند.

نسل بعدی Continental GT کروک طراحی مشابه خودروی مفهومی EXP Speed 6 دارد. ویژگی هایی چون جلو پنجره جدید، سپر عقب و جلویی تجدید نظر شده و برخی دیگر از مشخصه ظاهری Continental GT جدیدست. بنتلی قصد داشته Continental GT کروک و غیر کروک را روی پلتفرم ماژولار MSB فولکس واگن سوار نماید.

در زمینه موتور بنتلی یک مدل 4.0 لیتری هشت سیلندر و 6.0 لیتری 12 سیلندر بی توربو را در نظر گرفته که قدرت بالایی ارائه خواهند داد. البته گفته می شود مدل پلاگین هیبریدی نیز در کار خواهد بود اما جزئیاتی درباره آن به بیرون درز نکرده است.

احتمالا بنتلی سال آینده در یکی از نمایشگاه ها، Continental GT کروک را رونمایی کرده و سال 2018 به فروش خواهد رساند.

منبع:motor1.com

برچسب‌ها : Continental GTبنتلیکروک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی